Chalani si pozreli izby ja som bola iba vo svojej izbe určite si to tu dajak správym podľa seba , Jakub vravel že on tak tie izby neupravoval , že už to tak bolo všetko , už sme to ani neriešili , Chalani na poslednú chvíľu povedali že idú za dajakymi kamošmi , mňa tam nechceli zobrať že vraj by sa mi to tam nepáčilo takže ani som tam nešla nevadilo mi to bola som aj tak už dosť unavená , išla som iba otvoriť skríňe v mojej izbe a myslela som že budu prázdne ale mala som tam vsetke veci ktoré som mala na SK , jasne môj milý Braček všetko vybavil mala som tam aj žltý lístok bolo tam napísané...... """Tak Ségro moje máš tady vsechny veci ktoré potřebuješ aby si nebrala už klukum mikiny , mám te rád doufam že se ti tady bude libit "" zasmiala som sa a dala som si ten lístok na noční stolky ktorý som mala oproti sebe , trošku som sa nudila tak som išla do sprchy chcela som vyskúšať sprchový kút v tomto dome , ja sa veľmi rada sprchujem takže jasne že som sa musela osprchovať , dala som si vlasy do drdolu a obzerala som si kúpeľňu bolo to tu pekne páčilo sa mi to tu veľmi , tak už išla do sprchoveho kúta a púšťala na seba teplú vodu a užívala som si ten kľud a pokoj .
//Pohľad Dominika//
My sme šli s klukama na nejakou jakozee párty neco tam nekdo oslavovali, tak nás zavolali ať prijdem a oslávime spolu , ja sem ty lidi nejak moc neznal Spiš to byli Robinovi kamaradi , byl sem tam tak cc 60min , a už mne to přestalo bavit dal sem si pár panaku a odešel pryč řekl sem klukum že pujdu do našeho novyho domu asi přespim tam bylo to jenom 10min od našeho domu takže sem šel pješky , a trošičku sem se bal o Cynthii že jestli nekam nešla napřiklad za tím Kristianem nebo nejak tak , ona ho má tak rada že kdyby ji volal o pul druhý ráno tak ona po beží za ním aby mu nejak pomohla , kdyz sem šel tak po ty ceste nikam sem nespechal sel sem pomalú a přemyšlel nad Cynthii jestli sem se zamiloval do ni nebo do jejyho těla protoze tohle sem si pár krát myslel u niektorých holek že sem zamilovaný do nich a přitom se mi libili jenom kvuli jejich telu , byl sem trošku zmätený s toho ale pak mi vlastne došlo že kdyby sem si začal s Cynthi tak mně Jakub zabije , vždyt je to jeho mladší ségra a Jakub si myslí že bych ji dokázal ublížit , pravě že ja sám nevim jestli bych ji dokázal ublížit nemyslím fyzicky ale spíš psychicky , skoro sem narazil do lampy takže sem už prestal přemyšlet i Když mi to nejak nešlo a zrýchlil sem byl sem už pomalu doma v našem novem dome bylo už 2:56, takže Cynthii určite leží nebo spi , vešel sem dovnitr a celej dum vonel po Cynthii, ona tak hezky vonela furt ani sem si to nejak neuvedomovala ale tenhle dum jeste voni tak jeste po novote takže to tady vonelo tak hezky , protoze Cynthi tak hezky voni jeji vuni bych poznal i na dalku, šel sem do Cynthiinho pokoje a ona tam spinkala celá zababušena a tá jeji vune byla po celem pokoji nedokázal sem se ty vune nabažit , šel sem si k Cynthii lehnout , už mi to trošku začalo chybet protoze než Cynthii začala bydlet s nama vsema tak už při sobe nespime a když byla u mne doma tak večinou spinkala při mne , byal otočená ke mne zady tak sem si ji tak trošku a zlechka přitahnul k sobe abych ji nezbudil , a obmotal sem si okol jeji pásu ruce a už sem zaspal ani nevim jak.
Na druhy den ráno
Zobudila som sa rano okolo 7dmej lebo som citila akokeby som mala okolo seba obmotane ruky , pomali som sa uz prebudzala a doslo mi ze vedla mna spi Dominik , otocila som sa ku nemu a sledovala som ako spinka , bola som prekvapena ze Dominik spi pri mne ved bol vecer na party tak ako prisel domov a Jakub mu na to nepovedal nič? bolo mi to divne ale bola som trochu rada , hladkala som ho po jeho krasnych vlasov a sledovala asko spinka v tom do izby vletel Karlo a Konex , zlakla som sa , takze som zacala budit Dominika , Dominik sa uz prebudzal a pozeral sa na chalanov s nastvanym pohladom KA: Vidíš konev tu su , K: takze vy takto hej ?
ESTÁS LEYENDO
TO že som ťa stretla bol osud alebo nečakaná náhoda ?
RomanceCynthia-Synthia je 18 ročne dievča ktoré stratilo svojho staršieho brata Jakuba keď mali autonehodu ,Cynthia mala v tej dobe iba 5 rokov a Jakub 11 , ona to prežila a Jakub nie lenže , Jakub si myslel to isté on prežil a sestru stratil . Ked sa Cynt...