Seara ajung acasa, obosita de cate indicatii a trebuit sa tin minte. A doua zi trebuia sa fac fata la tot ce era mai urat.
Ajung la birou la 8.30, am ajuns la fix fara nici o secunda intarziata . Ma asez la birou si incep sa rasfoiesc prin actele lasate de Eva.
- Buna dimineata ! Aud o voce venind dinspre usa biroului sefului.
- Buna dimineata ! Ii raspund ei stanjenita de situatia in care am intrat, Doamne cum de n.am verificat daca era in birou sau nu.
- Domnisoara Martin , Eva nu ti.a adus la cunostiinta programul de lucru.
- Nu mi.a sp nimic , ii raspund eu cu ochii in mocheta visinie de pe jos. Imi cer scuze daca am intarziat fara sa stiu, ridicand privirea spre el ii vad o stralucire ciudata in ochi.
- Vreau o cafea la mine in birou, imi spune el, pe o voce autoritara fara sa.si ea primirea de la mine.
- Imediat domnule, reusesc eu sa rostesc dar fara sa ma pot misca din loc , hipnotizata de privirea lui.
- Domnisoara ce mai astepti , imi spuse el intrand in birou.
Pregatesc cafeaua si intru in birou .
- Cafeaua dumneavoastra domnule .
- Multumesc , las-o pe birou si poti pleca .
Ma asez la birou iar peste un minut suna telefonul , nu apuc sa spun alo ca seful meu ma cheama in birou , nervos.
- Ce dracu e cu cafeaua asta domnisoara Martin ?? Tipand la mine.
Eu nu stiam ce s.a intamplat cu cafeaua , ce nu-i place si ii raspund tremurand de frica
- Ce are cafeaua domnule ?
- Asa sti tu ca-mi place mie cafeaua sau nici asta nu ti s.a spus ? Se rasteste el la mine.
- Domnule , Eva mi-a spus sa va pun doua lingurite de zahar , ii raspund eu cu barbia ridicata spre el , fara sa-mi mai fie teama de el.
- Doamne femeie , doua lingurite la cafeaua de la ora 13 nici macar acum de dimineata, pe asta o vrea fara zahar.
- Imi cer scuze domnule .
- Nu-ti mai cere scuze degeaba , incep sa ma satur de ele , ii spun eu nervos . Eliot baiete incepe sa-ti placa sa te joci cu nervii angajatei tale . Vreau alta cafea si imediat
- Imediat ii raspund eu , ma intorc si ies din birou.
Scena cu cafeau s-a terminat , ce o mai urma. Nu pot sa-l suport deloc , daca nu aveam nevoie de bani nici cinci minute nu- l suportam . Peste vreo doua ore suna telefonul , raspund :
- Biroul domnului Eliot .., neapucand sa termint o voce imi spune :
- Fa-mi legatura cu Eliot spunei ca- l cauta Julliet , iubita lui .
- Imediat doamna , facandu.i legatuta.
Peste 10 minute iese nervos din birou .
- Domnisoara Martin , daca as vrea sa vorbesc cu una dintre iubitele mele , as vorbi dupa mobil deci daca mai suna vreo domnisoara si spune ca este iubita mea inventezi ceva si nu.mi mai faci legatura, sau nici asta nu ti.a spus Eva ?
- Ba da domnule mi.a spus , dar din graba nu mi-am dat seama ce fac.
El se uita cu o privire feroce la mine , ca si cum as fi fost o prada are urmeaza s-o devoreze.
Eliot, daca o mai privesti mult pe fata asta o sa vrei sa.i ceri un sarut si acum sincer nu ar fi cazul , la cei 32 de ani ai tai comportate cu maturitate sau ai uitat decand cu ochii astia verzi.
Se intoarce si intra in birou lasandu.ma cu respiratia taiata si cu inima batand puternic, doamne ce are acest barbat de ma face sa ma pierd de cate ori ma priveste. Calmeaza.te Sara , este seful tau.
Peste cateva zile aproape de sfarsitul programului iese din birou si imi spune ca sambata nu voi fi libera , trebuie sa-l insotesc la Londra pentru o intalnire de afaceri . Imi spune sa-mi pregatesc si o rochie de seara , pentru ca dupa sedinta va fi o petrecere ....
Uram ziua de sambata , defapt toata saptamana , nu aveam macar o zi libera...
CITEȘTI
Pasind spre tine
RomanceSara Martin o fata de 24 de ani isi gaseste un job ca asistenta personala a lui Eliot Jones , un barbat superb care nu ia femeile in serios jucandu-se cu sentimentele lor , pana in ziua cand Sara Martin intra in biroul lui si -i da lumea peste cap...