- Ce cautati aici ? Ii spun eu rastita, aducandu-mi aminte de cum eram imbracata.
Fara sa-mi spuna nimic , trece pe langa mine si se aseaza pe un fotoliu din camera analizandu.mi trupul prin camasa aproape transparenta .
- Am crezut ca ati patit ceva domnisoara Martin , v-am vazut plecand cu domnul acela si am crezut ca va simtiti rau, imi raspunse el repezit dar si putin nervos..
- Aaa, si inca ceva atata timp cand lucrati pentru mine nu vreau sa aveti absolut nici un fel de relatii cu colegi de ai mei sau cu angajati ai colegilor , ati inteles ?
- Poftim !! Dar in timpul meu liber pot sa fac ce vrea si cu cine vreau si mai ales cand sunt lasata singura toata seara la o petrecere sofisticata.
Se ridica din fotoliu si se apropie furtunos de mine ,ma apuca de un brat si-mi spune suav :
- Domnisoara sunteti suparata ca in seara asta nu v-am acordat atentie ?
Eu fara sa ma gandesc ii raspund :
- Da , adica nu , ma balbai eu , nu domnule nu m-a deranjat faptul ca nu mi-ati acordat atentie , dumneavoastra nu erati obligat sa stati cu mine toata seara ...
- Da asa e , dar acum vreau sa fac ceva ..
Ma apuca cu mainile de umeri si ma trage spre el, uitandu-se atent in ochii mei imi mangaie fata ..Doamne avea sa ma sarute , nu pot sa cred, dintr-o data picioarele incep sa-mi tremure ..El isi atinge buzele de ale mele , ce placut era . Isi face usor loc cu limba in gura mea, toti hormonii mei o iau razna . Nu stiu cum mi-au ajuns mainile in parul lui dar continuam sa ne sarutam .. isi desprinde buzele de ale mele si incepe sa ma sarute pe gat , ups.. ce senzatii.. nu am mai simtit in viata mea asa ceva ..ma arunca pe pat si se pune peste mine , continua sa ma sarute pe gat, simt cum bretele subtiri ale camasii mele de noapte cad de pe umeri .. iar dupa ii simt limba pe sfarcul meu.. Doamne fa o minune si fa- l sa se opreasca pentru ca eu nu am putere sa- l opresc. Il vroiam in mine neaparat , imi producea senzatii nemaintalnite pana acum ...
Ce-mi face femeia asta mie , nu vreau sa ma opresc ,vreau sa o sarut in continuare , sa patrund in ea.. Hei Eliot , ea este Sara Martin ,femeia care de o saptamana ti.a dat lumea peste cap , trebuie sa te opresti. Ma opresc si imi salt privirea spre ea , era excitata , puteam sa simt nu numai sa vad , buzele umflate de la sarutari , parul ravasit , ce-mi vad ochii mie...ma ridic de pe ea si-i spun:
- Scuza-ma , m-a luat valul si nu mi-am dat seama ce fac, si ies repede din camera , ea ramanand cu ochii mariti la mine...ce te asteptai femeie sa facem sex nebun in seara asta si de maine sa-mi faci viata imposibila avandu-ma la degetul mic ... Eliot incepi sa-ti pierzi mintile dupa femeia asta, ai incercat toata seara sa nu fi atras de trupusorul ala micut , plictisindu-te de moarte cu roscata aia , care pana de curand tipul acesta de femeia ti-era pe plac, acum in schimb cand ai vazut-o pe Sara Martin plecandul cu tipul ala , ai plecat de langa roscata fara nici un cuvand , nu stiai cum sa ajungi in camera Sarei mai repede ... Ca individul ala sa nu cumva s-o atinga prea mult..asta ce e ?.Cumva gelozie??
Ramand pe pat la fel cum m-a lasat , o lacrima imi curge in coltul ochiului...Sara Martin te-ai indragostit de seful tau ..sunt socata de ce realizez.. ma ridic , imi asez bretelele camasii de noapte si ma bag in pat , plangand in continuare de prostia care am facut-o.. doamne ce rusine o sa-mi fie maine cand o sa dau ochii cu el ...A doua zi au luat micul dejun iar dupa terminarea mesei mi-a spus :
- Ne vedem la ora 16 la aeroport , trebuie sa ma intalnesc cu cineva..
- Da, bineinteles ca trebuie sa va intalniti , aseara nu ati fost la inaltimea asteptarilor ei..nu mi-am dat seama ce a fost in capul meu spunandu-i asta.. iar dupa imi cer scuze..
Se ridica de la masa ,uitandu-se urat la mine si pleaca..
A doua zi la servici credeam ca o sa fie bine, doar am crezut..Seful meu a fost nervos toata ziua , numai tipete si umilinte la adresa mea...
Marti m-am inchinat pana sa intru in birou , dar domnul nu era la birou.. vad un mesaj in casuta vocala..ascult mesajul si ma relaxez , seful vine dupa ora 12..
Veni si momentul cand sosi seful ,la fel ca ieri ..fara sa ma salute intra in birou..iar peste 10 minute incepe sa strige la mine .. intru grabita in biroul lui si incep sa.l ascult :
- Ce dracu e cu documentul asta in halul asta scris , nu ti-am spus sa ai grija cum formulezi frazele...
Ma uit la el si pur si simplu , nu mai pot ... Omul asta ma uraste , nu vrea sa lucreze cu mine si izbugnesc ...
- Sti ceva, poti sa te duci dracu cu tot cu documentul si cu jobul tau. M-am saturat de tine si de umilintele tale , mai bine dorm pe o banca in parc decat sa ma chinui pentru banii pentru chirie si sa suport un om ca tine. Ma intor pe calcaie si dau sa ies ...
CITEȘTI
Pasind spre tine
Storie d'amoreSara Martin o fata de 24 de ani isi gaseste un job ca asistenta personala a lui Eliot Jones , un barbat superb care nu ia femeile in serios jucandu-se cu sentimentele lor , pana in ziua cand Sara Martin intra in biroul lui si -i da lumea peste cap...