"Felix graham de vanily ve marinette dupain cheng'in boşanmasına karar verilmiştir." marinette dayanamayarak tuttuğu nefesi serbest bıraktı ve dik başını yere eğdi. Böyle olmasını kendisi de istemiyordu, ilişkilerinde tek suçlu olan taraf kocasının ailesiydi.
" eleanor dupain cheng'in, annesi marinette dupain cheng ile kalmasına karar verildi."
Felix şaşırmamıştı, asla da şaşırmayacaktı çünkü her mahkemede bu şekilde yapıldığını biliyordu bu konularda çokta başarılıydı.
Herkes mahkeme salonundan ayrılırken marinette tek kelime dahi etmemişti, sadece derin nefesi çocukluk arkadaşı olan alya'nın yanında almıştı üzgün müydü? evet hem de hiç olmadığı kadar.
Arkadaşı destek amaçlı omuzunu sıvadı marinette'in, marinette'in yapabildiği tek şey ise burukça gülümsemekti.
"Hadi, felix ile konuş. Aranızda bir sorun kalmasın." dedi alya arkadaşını ikna etmeye çalışır bir şekilde, marinette bu sefer arkadaşını haklı bulmuştu böylece başını sallamış ve kızı ile eski kocasının yanına gitmişti.
Eleanor babasına sarıldığında şaşkınlığa uğramıştı felix tabi sonrasında gülümsemiş ve kızını kucağına alıp yanağından öpmüştü.
"istediğin zaman eleanor'u görmeye gelebilirsin, bu konuda seni kısıtlayacağımı asla düşünme lütfen.."
"teşekkür ederim." felix ve marinette bir kaç saniye, hatta dakika bakışmışlardı bakışmayı bozan kişi marinette idi.
"şey, hadi eleanor gidiyoruz kızım."
"Bir saniye marinette." Felix marinette'i durdurdu ve kızını kucağından indirip elini cebine attı. Cebinden çıkardığı şey bir anahtardı. Onların ev anahtarıydı.
Felix eski karısının elini yavaşça tuttu ve avucunun içerisine anahtarı bırakıp tebessüm etti.
" hatıralarla dolu olan evimizde yaşamanızı istiyorum."
"ama-"
"shh..lütfen"
"Peki.. Teşekkürler."
Marinette avucunun içerisinde ki anahtarı sıktı ve felix gibi tebessüm etti ve ailesinin yanına gidişini izledi, omuzlarında hissettiği el kendine gelmesini sağlamıştı.
"Hadi eve gidelim marinette."
"tamam.."
(...)
"Hadi tembel! Uyan."marinette kıkırdayarak kızını gıdıklamaya başladı eleanor ise kahkahalara boğulmuştu.
" anneeee kalktımmm "
" Hadi annecim , fırında bir sürü işlerimiz var söz verdiğim gibi bu gün sen müşterilerle ilgileneceksin."
"yaşasınn"
Eleanor hızla yatağından kalkıp dolabında kıyafetleri çıkartmaya başlamıştı annesi ise gülümseyerek onu izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗹 𝗼 𝘃 𝗲 𝗺 𝗲 𝗮 𝗴 𝗮 𝗶 𝗻 •𝗺𝗮𝗿𝗶𝗰𝗵𝗮𝘁 𝗮𝘂•
Fanfictionhiç bir şey, hiç bir şeye değmiyor. |𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽 𝘁𝗮𝘀𝗮𝗿ı𝗺ı 𝗶𝗶𝗮𝗺𝗲𝗹𝗶𝗸𝗲𝗲'𝗲 𝗮𝗶𝘁𝘁𝗶𝗿.|