part 12😔💔🔞

1.5K 76 43
                                    

අහ්ම්....ම්ම්ම්...මන් මේ කොහෙද ඉන්නේ.....ආහ්...මගේ ඔලුව....

Jimin:ඔහ්හෝ....නැගිට්ටද මිස් යේහි😏.......

yehi:තමුන් කව්ද කියනවා....

Jimin:ම්ම්ම්..මන් park jimin....😏...

Yehi:ඔයා කොහොමද මාව දන්නේ?

jimin:අර තමුන් ගුටි කද්දි කුක්කෙක්ව් බේර ගත්තා නේද....ම්ම්ම්....අන්න ඌ නිසා තමයි මට ඔයාව දැන ගන්න එක ලේසි උනේ...😏

yehi:එතකොට ඔයාද ඒ අහින්සක කොල්ලට ගහපු පා*#යා...😬...

jimin:ඔහෝ...බලන්නකෝ මෙයා අහින්සක වගේ ඉදගෙන කතා කරන විදිහ..😏..

yehi: තමුන් මොකටද මාව මෙහෙට ගෙනාවේ....

Jimin:දැන් බලා ගන්න baby😏...

යේහීට එහෙම කියපු ජිමින කට කොනින් හිනාවකුත් දාගෙන  ටික ටික යේහිට ලන් උනා.

Yehi:ත...තමුන් මොකක්ද කරන්න යන්නේ.....අත අරිනවා මාව....

යේහිව ඇදේ ගැට ගහලා හිටපු නිසා යේහිට මුකුත් කර ගන්න බැරි උනා.යේහිට ඒ වෙලාවේ කරන්න ඉතුරු උනේ කෑ ගහන එක විතරයි.

jimin:it's my time baby.....😏..

එහෙම කියපු ජිමින් එක පාරටම යේහිගේ තොල් වලට පහත් වෙලා ඒවා තදින් උරන්න ගත්තා.ටිකෙන් ටික ඒ සිප ගැනීම සපා කෑමක් බවට පත් උනා.ජිමින් යේහිගේ උඩු තොලත් යටි තොලත් තදින් මාරුවෙන් මාරුවට සූප්පු කරන ගමන් යේහිගේ එක boob එකක් තදින් මිරිකන්න ගත්තා..ජිමින් නම් හිටියේ යේහිගේ තොල් වල රසය බල බල හිටියේ.ඒත් යේහි නම් හිටියේ කර කියාගන්න දෙයක් නැතුව.තමන් මෙච්චර කාලයක් ආරක්ශා කරපු තමන් ආදරේ කරන කෙනාට විතරක් දෙන්න තියාගෙන හිටිය දේවල් මේ වගේ වෙන පිරිමියෙක් ගේ අතින් විනාස වෙනවා මොන කෙල්ලෙක්ටද දරා ගන්න පුලුවන්.

jimin:ම්ම්.....රසයි...

ජිමින් යේහිගේ තොල් උරන ගමන් කිව්වා....

yehi:ම්ම්...අනේ...ම....ට යන්න දෙන්න😭😭.......

jimin:මන් පටන් ගත්ත වැඩක් මගින් නතර කරන කෙනෙක් නෙවෙයි baby.

යේහීගේ තොල් පැලිලා ඉදිමිලා ලේ එනකල්ම ජිමින් යේහිගේ තොල් හැපුවා.යේහිගේ තොල් වලින් ඈත් උන ජිමින් යේහිගේ බෙල්ලට නැවිලා යේහිගේ බෙල්ල හපන්න පටන් ගත්තා.

High school three love story.Where stories live. Discover now