Tere.
Vabandan kui ma mones kohas ei pane täppidega tahti kna mai viitsi.
See on mu esimene story niiet palun väga.
Tänage et ma hakkasin neid tegema!!___________________________
Kauri pov:
,,Oeehh mul on räige igav" mõtles Kaur. Kaur kirjutas addisoni fännid (siuri pole seal grupis) gruppi ,,You mul faking igav kellegil on mingi mote mida ma teha saaks?" Kusi nägi seda sõnumit ja vastas ,,Tee fake acc ja postita rämpsu sinna''
___________________________Kaur tegi acci ja pani enda nimeks ott.
Ta postitas esimese pildi ja siis laks Kusiga skatema. Oli 29 august ja Kauril tuli mote saata kalligaatoritele pilt siurist. Kalligaatorid olid vaga toomsad selle yle ja saatsid selle pildi siurile.
Need sonumid nagid valja sellised:Siur: Kust said selle pildi
Libsikas284:Mdea
Siur: tead kyll
Libsikas284: lol
Siur: kalligaatorid😹
Libsikas284:ok
___________________________Oli moodunud 1 h ja siur kysib meilt:
Ou frl kust sa said selle pildi?
Vasta.
Muidu sul perses.Meie ytlesime:
On selline acc parkuur0tt, tema saatis meile selle pildi.
Siur: Aa sen kaur
Kirjuta talle ja kysi kust ta sai selle pildiOk.
___________________________
Siur oli parast seda chatti šokis, sest ei teadnud kust see pilt tuli ja millal ta selle tegi.Oli moodunud ohtu, ja parkuur0tt ei olnud ikka vastanud meile, ja siur tundus vaga 😭🥺💔borocken💔🥺😭 valja.
__________________________HELP MAI TEA MIDA EDASI KIRJUTADA PLS HELPPP!!!Suht perses on.
219 sona.