Hogwarts Savaşının Bitiminin Ardından Nerdeyse 19 Yıl Geçmiş,Kahraman Genç Büyümüş Ve Hayatının Aşkı Olan Ginny Weasley İle Evlenmişti Üstüne Üstlük 2 Oğlu 1 Kızıda Olmustu Güzel Karısından,Ginnyden.
Artık Vakti Gelmişti Çocuklarını Hogwartsa Yollamak İçin Trene Kadar Eşlik Edicekti Karısı İle.
Gelmişlerdi Nerdeyse İlk Önce Sirius James Potter Geçti Tuğla Görünümlü Hogwarts Treninin Giriş Kapısından,Sonrada Kahraman Harry'nin Eli Albus Severus Potter'ın Omzune Erişmiş Onunla Beraber Abisinin Geçtiği Giriş Kapısı Olan Duvarın Önünde Durmuşlardı"Birlikte" Dedi Kahraman Babası Albus Severus'a
Birlikte Hızlıca Kendinden Emin Şekilde Geçtiler Girişten Ve Trene Binmek İçin Hazırlanan Kalabalığın İçine Sıvıştılar Arkalarından Güzel Karısı Ve Güzel Kızı Lily Luna Potterda Sıvısı Vermisti Hemen.
Herkes Aileleri İle Vedalasip Kabinlere Doluşmaya Başlarken Albus Severus Yere Çöktü Ayakkabısının İplerini Bağlamaya Basladi,Harry Durup Arkasına Döndü Ve Stresli Oğluna Baktı Gülümsedi Yanına Gidip Çöktü Ve Ayakkabısıni Bağlayan Çocuğun Ellerini Hafif Geri Çekti Ve Kendisi Bağlamaya Başladı"Baba Ya Beni Slytherine Yerleştirirlerse?" Dedi Mavi Gözlü Saçları Gözlerine Kadar Uzun Olan Küçük Çocuk Babasına Bakarak
"Albus Severus Potter" Diyerek Başladı Söze Harry Ve Devam Etti "Adin Hogwartsın 2 Müdüründen Geliyor. Biri Slytherindi. Bu Güne Kadar Tanıdığım En Cesur Adamdı"
Albus Severus Yutkundu Biraz Rahatlamış Gibi Ve Merakla Sordu Babasına "Diyelim Öyle Oldu?"
Kendinden Emince Sorusuna Cevap Verdi Babası "O Halde Slytherin Harika Bir Genç Büyücü Kazanmış Olur...
Ancak Dinle, Senin İçin O Kadar Önemliyse Gryffindor'u Seçebilirsin. Seçmen Şapka Tercihlerini Dikkate Alır"Albus Severus Stresten Kurtulup Gülümsedi Mas Mavi Gözleri Parladı "Gerçekten Mi?"
Harry Sevinmişti Onun Kadar Nede Olsa Oğlunu Rahatlatmisti Gülümsedi "Gerçekten..."
Arkadan Gelen Düdük Sesi İle Baba Oğul İrkilerek Trene Baktı. Evet Vedalaşma Zamanı Gelmişti Birbirlerine Bakıp Ayağa Kalktılar Ve Birbirlerine Sarıldılar Oldukça Mutlu Bir Tablo Gibiydi O An... Olacaklardan Habersizce Mutluluk Tablosu.
Trene Binmislerdi 3 Kardes
Albus Severus Onların Aksine Yer Bulamadi Ve Trenin Son Kabinlerine Yöneldi Ve Bi Kabinin Kapılarını Hafifçe Araladı Ve Kafasini İçine Soktu. Icerde Saçları Siyahımssı Hafif Kıvırcık Yakışıklı Bi ÇocuğuGörmeyi Elbette Planlamıyordu Ama Pekte Umursamamıştı"Uh... Oturabilirmiyim? Başka Yer Yokta"
Yakışıklı Çocuk Kafasini Kitabından Kaldirdi Ve Albus Severusa Bıtkınlıkla Bakarken Onun Albus Severus Olduğunu Görünce Yüzündeki İfade Uçup Gitmişti Ve Yerine Sinsi Bi Bakış Getiriverdi "Sormana Gerek Yok Otur Potter."
Albus Severus Aldığı Komutla Önüne Oturdu Bakışlarından Bisey Anlamasada Ona Elini Uzattı "Ben Albus,Albus Severus Potter"
Karşısındaki Cocuk Sinsi Bakışları İle Elini Sıktı "Bende Edwin Riddle"
Albus Severus Şaşırmıştı.O Bir Riddle'mıydı? Voldemortun Oğlu Mu? Bu Düşüncelerle Kafasini Yorarken Şaşkınlıkla Çocuğa Bakıyordu Ama Yakisikli Çocuk Hala Ona Sinsice Bakmaya Devam Etti Ve Elini Çekti "Noldu Sasirmis Gibisin Potter"
Albus Severus Anlam Verememiş Şekilde Affalladı Ve Cevap Verdi "Sen... Voldemortu-"
"Tahmin Ettiğin Gibi Tom Yani Voldemortun Oğluyum" Diyerek Lafını Böldü Ve Gülümsedi
_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Ve Diriliş | Ya Böyle Devam Etseydi?
Fanfiction19 Yıl Gecti Albus Severusa Trene Kadar Eşlik Etti Fakat Albus Severus Riddle İle Karşılaştı. Edwin Riddle'lla