ההמלצה- מלך הגנבים מאת קורנליה פונקה
הממליצ/ה- sora123444
ביקורת הממליצ\ה-
"הספר מתמקד בשני סיפורים שמתקשרים אחד לשני: ויקטור גץ, בלש אנגלי-איטלקי, נשכר על ידי אסתר ומקס גוטליב שמחפשים אחר בוניפציוס (בוני) שברח עם אחיו הגדול לאיטליה לאחר מות אימם. במהלך הספר, הקוראים נחשפים גם לסיפור של פרוספר, אחיו הגדול של בוני, שמגן עליו ולא מוכן שדודתו תאמץ אותו (אסתר רוצה לאמץ את בוני ולשלוח את פרוספר לפנימייה). האחים מצטרפים לחבורת גנבים, שבראשה עומד סקיפיו, גנב מדופלם שבוני מעריץ. חבורת הגנבים, שמונה גם עוד שלושה ילדים- מוסקה, ריצ׳ו וצרעונת, יוצאת למשימת גניבה עבור רוזן מסתורי בתיווך של ברברוסה הסוחר-ששולח אותם לגנוב כנף עץ מבית פרטי בוונציה תמורת הרבה כסף. הספר בהתחלה מעט איטי, אבל זה יפה לקרוא את התיאורים של העיר (התיאורים עוזרים בהמשך הספר). בנוסף, הספר דן בשאלה האם עדיף להיות ילד או מבוגר, ואיך ילדים ומבוגרים צריכים להתייחס זה לזה. הספר מעניין ומותח."
דירוג- 5\5
תקציר הספר-
"בין סמטאות העיר האגדית ונציה מסתתרת חבורה של ילדים - ארבעה יתומים וילדה אחת ומנהיגם הנועז, מלך הגנבים. מגפי עור לרגליו, מסכה על פניו והוא מתגנב לתוך ארמונות ונציה וחומק החוצה כשעל גבו שק מלא שלל.אבל אחרי שניים מבני החבורה עוקב בלש. הוא מגלה את מקום מחבואם, הוא מגלה את הסוד הגדול של מלך הגנבים, הוא אפילו מגלה את המשימה שלקחה על עצמה החבורה, את השוד המסוכן שהיא עומדת לבצע.המשימה מסתבכת. היא מובילה את הילדים אל האי המסתורי איזולה סגרטה, האי שממנו, כך אומרים, איש עוד לא חזר. היא מובילה אותם אל אוצר גנוז שבכוחו לשנות את מהלך הזמן עצמו ואת גורלם של הנשבים בקסמו."
YOU ARE READING
מועדון קריאה (book club) 2021
Randomאז אחרי הרבה זמן שלא התראינו, החלטתי לפתוח פרוייקט חדש, מועדון קריאה. קרדיט על הכריכה לBananaLN