— nsfw uyarısı! 🔞
haru derin bir nefes aldı ve daisuke'nin sıcak, yumuşak dili sert et parçasıyla buluştuğunda başını geriye attı. altın gözleri aşağı indi, genç adamın dudaklarında alaycı bir gülümseme belirirken kambe'yi bacaklarının arasına diz çökmüş bir şekilde masanın altında durarak, aletinin başını yalama işine devam ettiğini gördü. bir an için gözlerini kapadı, daisuke'nin ağzından gelen sıcaklığı ve ıslaklığı tüm uzunluğunda hissedince düzensiz bir inilti çıkardı, bilinçsizce ellerini kambe'nin başına götürürken çoktan koyu saç telleriyle oynamaya başlamıştı bile. kambe'nin kalın uzunluğunu nasıl öğürmeden emebildiğine hâlâ hayret ediyordu. şüphesiz, kışkırtıcı pembe dudaklarının her şeyi iyi yapabileceği ve öğürme refleksinin hiç olmadığı belliydi.
haru, daisuke'nin aletini bir lolipopmuşcasına emmesinden ve arada sırada aletine karşı sıcak nefesini üflemesinden fazlasıyla zevk alıyordu. arzu onu tamamen işgal etmişti ve genç adamın aletinin gövdesinde yapmakta olduğu işten zevk alırken, şehvet tarafından sürüklenmeye göz yumdu. ama şanssızlığı yüzünden, ofis kapısına iki kez vurulduğunu işitince irkilmesine engel olamamıştı. çok geçmeden gözlerini açmış ve gelenin kim olabileceğini merak ederek kapıya bakmıştı. kapı açılmadan hemen önce işittiği tükürük sıçrama sesiyle gözleri, daisuke'nin arzu ve eğlenceyle parlayan mavi gözleriyle buluştu. kato'nun yüzüne sitemli bir bakış belirirken, kambe mesajı çabucak almıştı: bir şey yapmaya çalışma yoksa seni mahvederim.
koltuğuna yerleşti ve gözleri kapıya döndü, şimdi içeriye girebilecek olan kapının arkasındaki kişiyi uyarmak için sesini çıkarmıştı. kısa süre içinde odanın kapısı açıldı ve hoshino ryo, hastaların en sevdiği ameliyathane şefi ve doktor olan kato haru'nun ofisine girdi. haru vakit kaybetmeden ona neler olduğunu sordu ve hoshino ise endişelenecek bir şey olmadığını söyleyerek konuşmaya başladı. kato, ryo'nun sözlerini dikkatle dinlerken, altın gözleri hâlâ daha aleti ağzında olan daisuke'ye dönmüştü. elinin altındaki koyu saç tellerini okşayarak gerçekten iyi iş çıkardığını ima etti.
daisuke, hoshino'nun ne söylediğine dikkat etmedi, pek umurunda da sayılmazdı. o an onun umursadığı tek şey, şu anda başını aşağı yukarı hareket ettirmeye devam ederek emmekte olduğu, neredeyse tamamen ağzına aldığı devasa aletti. ne de olsa yaşlı adam tarafından boyun eğdirilmeyi sevdiği için başını belaya sokmayı ve kato'yu kızdırmayı da umursamıyordu.
hoshino konuşmaya devam ediyorken, haru astının önünde her şeyi mahvetmemek için elinden gelenin en iyisini yaparak boğazından kaçmak isteyen iniltiyi tutuyordu fakat tanıdık ve hoş hisin belinin aşağısına sızmasıyla, gelmek üzere olduğunu anladı. daisuke başını kaldırıp haru'nun, hoshino'nun önünde kendini nasıl zapt etmeye çalıştığını fark ettiğinde, ağzıyla yapmakta olduğu ileri-geri hareketlerine devam etti. kato, ensesini öne doğru çekerken ağzından düzensiz bir inilti kaçırdı. daisuke, koca aletin tamamını yuttuktan sonra burnunu haru'nun kasıklarına sürttü. kato onun gitmesini istemiyordu ve kambe'nin de bundan dolayı bir şikayeti yoktu, kendisinin her zamanki gibi sevgilisi tarafından kontrol edilmesine izin veriyordu.
haru fazla zaman geçmeden sağ ayakkabısından kurtulduğunda ayağını pantolonun üzerinden daisuke'nin ereksiyonuna götürüp, üzerine baskı yaptı ve kendini tutmaya çalışan kambe'nin ellerini uyluklarına bastırdığını hissetti. "hepsi bu, doktor kato. çok teşekkür ederim." hoshino küçük bir gülümsemeyle konuşmayı bitirdiğinde, haru sonunda konuşmasını bitirdiğinden dolayı içten içe teşekkür etti. kato sadece yetersiz bir "önemli değil." ile cevap verirken, ryo da geri çekilmişti.
hoshino ofisten çıkarken kapıyı kapattığında orgazmı haru'ya vurmuştu. daisuke'ye bir kez daha baktı, hâlâ tüm kalın uzunluğu ağzındaydı. siyah saçlarını çekiştirerek genç adamın ağzını aletinden çekti. katou, daisuke'nin dudaklarının arasında damlamakta olan salyayla aletini nasıl tuttuğunu fark etti, karşısındaki bu görüntü müstehcenlikten başka bir şey değildi.
"onu yuttun mu?" daisuke sırıttı ve dudaklarını yaladı, mavi gözleri doğrudan haru'nun altın sarısı gözlerindeydi. "lezzetliydi, doktor kato." haru gülümseyerek cevapladı: "kalk, doktor kambe. arkanı dönüp masama yaslanmanı istiyorum. penisimin etrafında sıkı deliğini hissetmeme izin ver."
ve tabii ki de daisuke denileni tekrarlatmadan yaptı.
—
şu ana kadar çevirdiğim en uzun metindi, umarım hoşunuza gitmiştir. <3
+ headcanon crediti twitterdaki @/harudainsfw hesabına ait
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daiharu trash
Fanfictionmy daddy's got a gun, you better run. - diyaloglar, fanartlar, doujinshiler ve daha fazlası.