suçlu haru, polis daisuke'nin ne kadar güzel olduğunu gerçekten çok iyi biliyor. ayrıca diğer suçluların ona nasıl arzuyla bakıp, kambe hakkında açıkça kirli şeyler konuştuklarını da biliyor ve bunları not ediyordu. bir keresinde birkaç metre ötesinde konuşan suçluların "ah evet, kambe'nin sıkı bir kıçı var." demelerini duymuştu. ardından suçluların "anlarsın ya, kambe'nin kalçaları arasında olmak isterdim." diye konuşmalarını da duymuştu. "kambe'yi sikmek istiyorum. o cidden çok ateşli." tarzı onu kıskandıran daha birçok şeyi duymuştu.
bütün tenini ve içini yakan derin kıskançlığının, daisuke'si hakkında pis şeyler söyleyen aptallara ulaşmamasını sağlamak için sakinleşmeye çalışıyordu. evet, onun daisuke'si. insanların daisuke'nin ona ait olduğunu kabul etmemesi umurunda değildi. sadece onu deli eden siyah saçlı adam dışındaki hiçbir şey artık onun için önemli değildi. aynı nedenden dolayı, kendini tekrardan hücresinde daisuke'nin yanında bulmuştu; her zamanki gibi diğerlerinden gizli bir şekilde.
kambe kendisini bir anda kato tarafından tamamen köşeye sıkıştırılmış bulduğunda, sırtı duvara dayalı ve çıplak teni haru'ya dönük, boynu ve köprücük kemikleri ortaya çıkıyordu. kato, kambe'nin tenini öper, emer, ısırır ve onun bedeninde kendisine ait, başkasına ait olmayan biri olduğunu kanıtlar nitelercesine izler bırakırdı.
haru dişlerini köprücük kemiğine tekrardan bastırdığında daisuke yüksek sesle inlemişti, tenini aynı anda hem acı hem de arzu yakıyordu. haru sevgilisinin tenine doğru "bütün o aptalların benim olduğunu bilmelerini istiyorum." diye mırıldandığında, kambe söyledikleriyle şaşırmış ve aynı zamanda da mutluluk ve endişe kıvılcımlarını hissetmişti. mutlu olmuştu çünkü kato diğer suçlulardan duyduğu her şeyi kıskanıyordu. evet, kendisi de insanların onun hakkında ne konuştuğunun farkındaydı.
endişeli olmasının nedeni ise er ya da geç, kalbini tamamen çalan bu suçluyla olan bu garip ilişkisine son vermek zorunda kalacak olmasıydı. bunu yaptığı sırada haru'nun yüzünün alacağı ifadeyi görmek onun canını fazlasıyla acıtacaktı.
"sorun değil, devam edebilirsin haru." diye fısıldadığı sırada kato, daisuke'nin tenine karşı gülümsedi ve daisuke yapıyor olduğu şeyden zevk alırken işine devam etti. aynı zamanda da yavaş yavaş bu ilişkiyi bitirmek zorunda olduğu düşüncelerine daldı çünkü ilişkileri hiçbir zaman doğru değildi, hatta doğru olma imkanı şu anda daha azdı.
—
cr: @/harudainsfw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daiharu trash
Fanfictionmy daddy's got a gun, you better run. - diyaloglar, fanartlar, doujinshiler ve daha fazlası.