Miya_Flame_Moonlight çok şükür az kaoslu bir tepki istedi benden
🌈🌈🌈
Shuu
Kesinlikle delirmesine az kalmıştı 2 saat olmuştu ama hala senden ses seda yoktu polisi arıyacakken kapı çaldı,anında kapıyı açtı ve seni gördü,sarhoş halde.
"Neredesin saatlerdir arıyorum açmıyors- sen içtin mi y/n"
"NeeEeeEEE iÇmesiii sadece bennn...ikiiiiiii bardak içtimmmm" dedin 5 parmağını göstererek.
Shuu sinirle soludu "Ne kadar aptalsın,alkole direncin bile yok birde içmeye gidiyorsun,bensiz" Shuu bileğinden tutup seni yatak odanıza götürdü.
"AhHhAa Shuuuuu ne YapıYorsunn yoksAA benniiii yatağa aTTıpp pis şeyleRRr mi yapacannn *hıçkırık*
Shuu bir sabır diledi Tanrıdan,seni yatağa yatırıp yanına uzandı "eğer bir daha içmeye bensiz gidersen sana böyle merhamet göstermem" kemikli parmaklarını ve kaslı kollarını beline sardı ve sana sıkıca sarılarak uyuya kaldınız.
Reiji
"Seni edepsiz kız,ben sana özel günler hariç içki yok demedim mi"
"AmAaa Reijiiiii"
"Sus cevap verme bana,o iğrenç ağzından cık dahi duymak istemiyorum "
Reiji'nin cümlesi üzerine sen ağlamaya başladın "ÇOooOK kötüsüN sen Reijii ben sadece yaşadığımız kötü OLayları unutmak için içtim" ellerini yüzünü kapatıp ağlamaya devam ettin.
Reiji sama hak vermiş olacak ki yanına yaklaştı "y/n ben sadece senin iyiliğini istiyorum,her zaman kötü birsey olduğunda kendini içkiye veremezsin"
"Özür dilerim"
"Hadi yatağa geçelim uyu sen ben senin için sakinleştirici ilaç hazırlayım"
Ayato
"Beni niye çağırmadın içmeye y/n"
"Amaaaa ben Sanaa söyledim içMeye gideceğimi Aaytoooo"
Ayato hemen mutfaktan 2 bardak ve 1 şişe en ağır şarap getirdi "o zaman şimdi benle iç"
Sonuç: birlikte sabaha kadar içtiniz
Kanato
Seni catallamamak için zor tutuyordu kendini "aptal seni,senin neyine içki içmek"
"AMAAaaa tadııı çokk güzeldi KanAtOo"
"Çilekli süt daha güzel bir kere"
Sabaha kadar Kanato senin sarhoş olmana rağmen dırdır etti.
Laito
Yanına kedi gibi yaklaşıp elini beline koydu "hmmm benim arsız sevgilim sarhoş mu oldu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
️꧁️☠️𝕯𝖎𝖆𝖇𝖔𝖑𝖎𝖐 𝕷𝖔𝖛𝖊𝖗𝖘 𝕿𝖊𝖕𝖐𝖎𝖑𝖊𝖗☠️꧂
VampireDiabolik lovers bütün karakterlerin romantik,komik,duygusal,seksi tepkilerini okumak istiyorsanız tam adresine denk geldiniz🌈