(8) Reakcja na to że y/n wyprowadza się od niego

1.1K 32 2
                                    

Tommy:Doszło pomiędzy wami do kłótni tym razem innej niż zwykle, byłaś zła na Tommy'ego następnie przemyślałaś wszystko i postanowiłaś się od niego wyprowadzić, zaczęłaś się pakować aż w końcu kończyłaś i wszedł ci Tommy do pokoju

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tommy:
Doszło pomiędzy wami do kłótni tym razem innej niż zwykle, byłaś zła na Tommy'ego następnie przemyślałaś wszystko i postanowiłaś się od niego wyprowadzić, zaczęłaś się pakować aż w końcu kończyłaś i wszedł ci Tommy do pokoju.
T- Po co ci te walizki?..
Y/n- Wyprowadzam się
T- Ale jak to, chodzi przez tą kłótnię?..
Y/n- ...
T- Ja.. przepraszam, proszę zostań co ja bez ciebie zrobię?
Po tych słowach wszystko przemyślałaś, uspokoiłaś się i go przytuliłaś, chłopak po chwili zaproponował film i oglądaliście go do końca dnia.

Tubbo:
Wiedziałaś że pomimo wszystkich rzeczy które by się zdarzały żebyś się wyprowadziła byś mu złamała serce.

Wilbur:
Nic się nie zdarzało takiego że chciałabyś się od niego wyprowadzić i było idealnie ale pewnego dnia wszystko się zmieniło.
Miałaś dość że przez kilka dni chłopak ciągle gdzieś wychodzi, gra na gitarze i nawet nie zwraca na ciebie uwagi więc wpadłaś na pomysł żeby mu powiedzieć że się wyprowadzasz.
Powiedziałaś mu to on zaczął Cię przepraszać bo po chwili uświadomił sobie co robi źle i mówił że to się zmieni, ty go przytuliłaś i poszliście zagrać razem na gitarze.

Karl:
Praktycznie tak samo jak u Tubbo.

George
Nigdy nie robiliście takich rzeczy żeby doprowadzić to do twojej wyprowadzki ani nie mieliście żadnych kłótni ale dzisiaj powiedział Ci bardzo nie miłe rzeczy o tobie na stream'ie a tobie było bardzo przykro i nie spodziewałaś się tego po nim.
Chłopak po zakończeniu stream'a zobaczył cię płaczącą w twoim pokoju.
G- Ej ej czemu płaczesz, co się stało?..
Y/n- Serio tak o mnie myślisz?..
Chłopak się zaśmiał ale dla ciebie to znaczyło potwierdzeniem.
Y/n- Skoro tak uważasz że nic dla ciebie nie znaczę i że chcesz mnie pozbyć to ci w tym pomogę
Wstałaś i zaczęłaś się pakować a do chłopaka doszło to co się dzieję zaczął cię przepraszać przytulił cię i graliście do późnej nocy w gry.

________________________________
Witamm:)
Piszcie w kom propozycje na
kolejne reakcje! 🤍

| Reakcje dsmp | Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz