Voit kutsua tätä samaa asiaa moneksi eri asiaksi, minulle se on varjo, varjo joka levittäytyy lopulta meidän kaikkien ylle.
Varjoja voi olla monenlaisia, niitä voi synnyttää, purkaa ja ohjata. Sinä määräät varjon.
On muitakin varjoja, joku ihminen, tapahtuma tai omat päätökset voivat olla varjoja.
Varjoista voi päästä, voit aina astua päivänvaloon, muttet auringonpaisteeseen. Voit sulkea itsesi ihmisten ulkopuolelle, silloin olet yksin. Voit olla päättämättä mitään, mutta silloin muiden päätökset eivät miellytä.
Varjo on negatiivinen, mutta tarvitset varjoa positiiviseen.
Olet maassa, painettuna alas, missä kukaan ei näe sinua, paitsi varjo.
Varjo löytää sinut, olit sitten piilotettu tai piiloutunut. Varjoa et voi huijata, se tietää, että olet siinä, se tuntee ja aistii, se odottaa sinua.Päivisin olet kiireinen, silloin varjo on mielessäsi taka-alalla, mutta illalla, autossa, bussissa, metrossa, pyöräillessä, se löytää ajatuksesi ja se omii ne.
Tällaisia ovat hetket ennen nukahtamista, jolloin mietit elämää, kuolemaa ja kaikkea siltä väliltä, myös sellaiset kuin suihku ja hiljaisuudessa istuminen, ovat varjolle aikoja astua sisään.
Esität, olet vahva, huijaat, olet niinkuin varjo. Pelkäät, alistut ja myönnät totuudet olet jotain muuta. Osa on näitä, mutta suuri osa kaikkea siltä väliltä.
Kirjoitan, laulan, tanssin, urheilen, opiskelen...
Teen näitä, jotta varjo ei löytäisi minua, jotta sen ote ei tiukkene, jotta olen turvassa.Piiloudun, etsin, juoksen, nämä eivät auta, ne vain hidastavat porosessia.
Antaudu ja ole vaan, anna varjon tulla luoksesi, ystävysty, ole utelias, kohtele hyvin, mieti omaa elämääsi, mieti tarkkaan...
Kiitos, kun annoit olla, kiitos kun jätit rauhaan, kiitos kun annoit rauhan vallita kehoni, kiitos kun olit.
Toivon, että joskus tulet ja tunnistat minut, toivon, että voimme jutella, ja toivon, että voin lähteä mukaasi, ystävänä...
YOU ARE READING
Tarinoita
Spiritualjoo nää on vaan mun omii kirjotuksii, joita teen sillon tällön. Joskus syvällisempää joskus vähemmän. Nää luvut ei liity toisiinsa mitenkään ellen erikseen sano nii