Anteeksi, sanoin taas kerran. Pyysin anteeksi, vaikka minulla ei ollut mitään anteeksipyydettävää. Tiputin pääni ja ohitin sen, jota olin vahingossa hipaissut.
Anteeksi
Anteeksi meinaa taas karata huuliltani, kun olin tehnyt jotain väärin.Anteeksi
Pyydän anteeksi koko ajan ja minua pyydetään lopettamaan, mutta en voi sille mitään. Teen jotain väärin, pyydän anteeksi ja usein kaikki sivuuttavat asian.
Anteeksi
Pyysin anteeksi, kun kysyin kysymyksen, jonka vastauksesta minulla ei ollut hajuakaan.
Anteeksi
Törmäsin luokkalaiseeni, pyysin anteeksi ja jatkoi kävelyä, hän tarttui käteeni. "Miksi pyysit anteeksi, kun se olin minä, joka törmäsi sinuun". Hän kysyy kummissaan ja minä vastaan tähänkin anteeksi.
Anteeksi
Itkin ystäväni sylissä, pyysin anteeksi lopettaessani ja ystäväni katsoi minua surullisesti.
Anteeksi
Pyydän anteeksi, kun johonkin sattuu, vaikkei se edes liittyisi mitenkään minuun.
Anteeksi
Kerron kaikille kuinka pahoillani olen ja pyydän anteeksi, olen huomanut että se on tehokas keino välttä hankaluudet ja ongelmat ihmisten kanssa.
Anteeksi
Pyysin anteeksi, kun luokkalaiseni sai kokeestaan 9, eikä 10, niin kuin oli toivonut. Hän näytti hämmentyneeltä.
Anteeksi
Pyydän anteeksi huonouttani.
Anteeksi
Pyysin anteeksi kun tein luokkalaiselleni lettiä, olin tukistanut häntä.
Anteeksi
VOUS LISEZ
Tarinoita
Spiritualitéjoo nää on vaan mun omii kirjotuksii, joita teen sillon tällön. Joskus syvällisempää joskus vähemmän. Nää luvut ei liity toisiinsa mitenkään ellen erikseen sano nii