הסבר

1 1 0
                                    

*נכתב בלשון זכר אבל מיועד לכל המגדרים

חניכים יקרים🖤

ברוכים הבאים לאולימפיאדה של סניף פאנדום🥳

המקצים שיהיו באולימפיאדה:

מקצה: כתיבה📝

מתי: יום רביעי, 1 בספטמבר, בשעה 16.00

מה עושים בתחרות: אתם תקבלו נושא ותצטרכו לכתוב עליו וואנשוט.

למי זה מתאים: למי שאוהב ויודע לכתוב בצורה טובה.

מקצה: אומנות🎨

מתי: יום חמישי, 2 בספטמבר, בשעה 18.30

מה עושים בתחרות: אתם תקבלו נושא ותצטרכו להכין אדיט\לצייר ציור בנושא

למי זה מתאים: למי שיודע לצייר יפה או להכין אדיטים טובים.

מקצה: חידות לפי שבט🧮

מתי: יום שני, 6 בספטמבר, בשעה 12.00

מה עושים בתחרות: אתם תקבלו כל מיני משימות שתצטרכו לעשות אותם לפי השבט שלכם.

למי זה מתאים: למי שמכיר טוב את הפאנדום של השבט שלו וחושב מהר.

מקצה: התפאנגרלות🥺

מתי: יום חמישי, 9 בספטמבר, בשעה 17.30

מה עושים בתחרות: אתם תצטרכו לשלוח כמה שיותר תמונות חמודות מפאנדומים.

למי זה מתאים: למי שיש הרבה תמונות חמודות של פאנדומים בגלריה.

מקצה: דיבייט🎙️

מתי: יום שלישי, 14 בספטמבר, בשעה 16.30.

מה עושים בתחרות: המתחרים מכל שבט יהיו ביחד בקבוצה. כל שתי קבוצות יערכו דיבייט איזה פאנדום יותר טוב.

למי זה מתאים: למי שיודע לשכנע אחרים ומאוד אוהב את הפאנדום של השבט שלו.

הערה: בגלל שהמתחרים מכל שבט יעבדו ביחד, אתם צריכים שכל המתחרים במקצה מהשבט שלכם יכירו לפחות פאנדום אחד נוסף חוץ מהפאנדום של השבט, אבל עדיף יותר. בטופסי ההרשמה, תוסיפו גם איזה פאנדומים כל המתחרים בשבט שלכם מכירים.

מקצה: קריאה📚

מתי: יום ראשון, 19 בספטמבר, בשעה 19.00.

מה עושים בתחרות: אתם תקבלו סיפור קצר לקרוא מהר, ואז תצטרכו לענות על שאלות על הסיפור.

למי זה מתאים: למי שקורא מהר ויש זיכרון טוב.

מקצה: ציטוטים🔠

מתי: יום שני, 20 בספטמבר, בשעה 14.00 

מה עושים בתחרות: אנחנו נשלח כל מיני ציטוטים ואתם תצטרכו לזהות מאיפה הם, ואתם תצטרכו למצוא ציטוטים בנושאים מסויימים.

למי זה מתאים: לאנשים הפסיכיים האלה שזוכרים את כל הספרים בעל פה ובכל סיטואציה מצטטים דברים מספרים (כמוני).

מקצה: ידע כללי🧠

מתי: יום רביעי/חמישי, 22/23 בספטמבר, בשעה 16.00

מה עושים בתחרות: יישאלו כל מיני שאלות של ידע כללי על ספרים ועל הפאנדום ותצטרכו לענות כמה שיותר מהר.

למי זה מתאים: למי שיודעים הרבה על ספרים ונמצאים בהרבה פאנדומים.


איך האולימפיאדה תתנהל:

לכל מקצה תיפתח קבוצה. בקבוצה יהיה ניהול למתחרים במקצה ולשופטים - ריינהייזל, קיף והמדריכים שלכם. לפעמים נפתח את הקבוצה כדי לתת לכם לעודד, אבל רוב הזמן לא תוכלו לכתוב כדי שלא יהיה בלגן.

מכל שבט קטן, שיש בו עד עשרה חניכים, יוכלו להשתתף עד שלושה חניכים, וכל אחד מהם יוכל להשתתף בעד שלושה מקצים. בשבט גדול, שיש בו יותר מעשרה חניכים, יוכלו להשתתף עד ארבעה חניכים, וכל אחד בעד שני מקצים.

המנצחים בכל מקצה יקבלו מדליות - זהב, כסף וארד - ובסוף האולימפיאדה יהיו גביעים לשבטים שקיבלו הכי הרבה מדליות.

איך להירשם?אם אתם רוצים להתחרות במקצה מסויים, תשלחו לאחת מאיתנו בפרטי שם, לשון פניה, שבט ובאיזה מקצים אתם רוצים להתחרות.

שימו 🖤

ההרשמה לתחרות היא 'כל הקודם זוכה'. אם חמישה חניכים משבט קטן רוצים להתחרות באיזה מקצה, רק הארבעה הראשונים יוכלו. ככה שמצד אחד כדאי לכם להירשם כמה שיותר מהר, ומצד שני, כדאי לכם לבדוק מי בשבט טוב במקצה הזה ויש לו יותר סיכויים להביא לשבט ניצחון.

ביום ראשון, 26 בספטמבר, יהיה טקס הסיום והענקת הגביעים. שעה מדוייקת בהמשך.אם יש משהו לא מובן, תשאלו.בהצלחה לכולם🖤

אולימפידהWhere stories live. Discover now