Bugun resim yarisma gunumda cok heycanliydim korkuyodum ama kazanamam diye ama kazanmam gerekiyordu.Yarismada babam hocam arkadaslarim bir dört gözle beni izliyorlardi...
Birinci olan aciklancakti.Yarisma bitmisti kalbim küt küt atiyodu yerinden firliycakti sanki gozlerimi kapatmistim duyamiyodum bir ancasina babam ve hocam beni takla attirak sarilarak havalara ucuruyodu yarismayi kazanmistim cok mutluydum.Artik guzel bir hayatim olcakti cunku guzel sanatlar bolumune direk geccektim ama tek korkumsa hocamdan ayrilmaktaydi korkuyodum beni onun gibi seven hocam olmucaktiki ve gunler yavas yavas geciyodu.Lisedende mezun oldum artik tek hayatim universiteydi sinava gircektim.hic korkum yoktu kazancami biliyodum.Ve sonra sonuclar aciklandi kazanmistim.Cok mutluydum ama babamdan ayri yasicaktim babam gelemezdi benle cunku isleri burdaydi.Babamla istasyonda ayrilirken babam bana tek bir soz soyledi.(Annende bende yanindayiz cok basirili olucaksin)
Öle icten babama sarildimki icim yaniyodu onun yanindan uzaklasmak.Ve gecen gunler cok hizli geciyodu .Cok iyi arkadaslarim vardi ama bir askim hic olmadiki universitede herkez elle tutusurken ben sap gibi duruyodum ama cok hoslandim kiz vardi adini hic bilmiyodum.Tanissamda konusamiyodum hic bir turle onu kazanamazdim icim birkez daha parcalaniyodu.Bugun sabah uyandigimda kapinin zili caldi birde actim hocam canimdan cok sevdigim hocam ogun bana farkli sariliyodu agliyordu surekli bana birsey solemeye calisiyodu ama anlayamiyodum bana bir mektup verdi babamin yazdigi mektup ama neden babam gelmediki dusunuyodum oysaki hayatini kaybetmis.Babam kanserden olmus bana son soledigi cumlede bir gun olceni bile bile solemis ama ben artik yasayamazdim herseyi kirip doktum kendimi bogasim vardi icim cok aciyodu.
Okula bir kac gun gidememistim odalara kapatmistim kendimi her duvarda anilarim vardi kotu anilarim benim nezaman iyi anilirim olduki artik hayatim kimse yoktu ama hocam benim hep yanimdaydi yanima yerlesti ben hep senin yaninda der gibiydi.Her ay babamin annemin mezarini gidiyodum hocamla ve o gun dua okurken Hey Allahim benide al canimi al dedim Allaha isyan ettim yasayamiyodum artik alkolik olmustum surekli iciyodum kafayi yemistim artik resim bile cizemiyodum.Ve hocam 2 bilet almis geldi yanima america gezisiydi en buyuk hayalimdi.Ve hocam ucaga bindik o amerikayi gormeye 2miz icinde cok iyi gelcekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Gerizakalı Degilim
ActionBu hikayede hep toplumdan dislanan konusamayan ve duyaman bir engellimizin hikayesi onun üstün biri olup engelli halinden kurtulmasi anlatan bir hikaye. Arkadaslar ben bu hikayeyi engelli vatandaslarimizin dislandigini hisseterek onlari okulda dover...