Amerika Gezisinden Geliş

321 20 17
                                    

Hocamla çok güzel zaman geçirmiştik. İkimizde çok eğlenmiştik. Onunla birlikte geçirdiğim en güzel geziydi. Onun olması bana huzur veriyordu o olmasa ben bir hiçtim.

Üniversiteye devam etme kararı aldım, bırakmayı düşünüyordum fakat bırakamıyordum..... Bırakamazdım çünkü resim benim için bir yaşam tarzıydı. Üstelik derslerim, çok iyiydi.

O gün zor bir sınava girecektim çok heycanlıydım hocamın yuzunu kara çıkarmamalıydım. Başaracağıma inanıyordum tam o sırada kapıdan bir kız girdi. Gozlerime inanamıyordum bu benim hoşlandığım kızdı bir an kendi silkelenip kendime gelmem gerekiyordu. Fakat o omzuna düşen naçizane saçları, yüzünde hafif bir tebessüm, ışıldayan gözleri beni benden alıyordu... Gözlerimi kapadım ve biran hayal olmasını umud ettim tekrar gozlerimi yavaşça açtığım da karşımda yoktu bir an hayal olmasını umud ettiğim için pişmanlık duydum sonra kafamı çevirdiğimde yanımda oturuyordu kalp atışlarım daha da hızlanmıştı, yerinden çıkacak gibi atıyordu ne yapacağımı bilmiyordum. Hoca kağıtları dağıtmaya başlamıştı. Sınav başlamıştı fakat ben bir türlü sınava odaklanamıyordum. Kağıda baktığımda hayallere dalıyor, umutlar besliyordum . Bir yanda hocama karşı yaşacağım mahcupluk diğer taraftan onun yanımda oturduğu için verdiği mutluluk vardı....

Fakat pişman değildim. Ertesi gün engelli arkadaşlarımız için bir yardım topluyorduk, vakıfın duzenledği bir yardımdı bu onlara daha güzel hayatlar sunabilmek için çalışıyorduk. Hocam beni bu yardım kampanyasının başkanı yapmıştı. Bu konuyla ilgili toplantı düzenleyecektik. Toplantı başlamıştı engelli arkadaşlarımız için bir çok konuda goruşuldu.Ve son anda kapıdan biri girdi aceleciydi hayir olamaz o oydu iste hoşlandigim kiz  bu benim tek firsatim.Hadi ışıman diyerek, kalbime bir cesaret gelmisti.Bize karsi dönüp el işaretlerini kullanarak özür dilemisti.

Cok heycanliydim.Kampanyanin baskanida bendim benle temasa geccektti bu benim tek firsatimdi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Gerizakalı DegilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin