1

17.7K 51 0
                                    

Καθόμουν στον καναπέ και την παρατηρούσα είναι πολύ σεξι, πήγα κοντά της την έπιασα  και την φίλησα,την έπιασα από τους γλουτούς και την έβαλα πάνω στον πάγκο της κουζίνας της το φιλι μας άρχισε να γίνεται πιο έντονο πιο παθιασμενο πιο δυνατό,φορούσε μόνο μια μπλούζα από πάνω και έκανε κινήσει και έβγαλε την δικιά μου μπλούζα την έπιασα από τον λαιμό και άρχισα να της αφήνω απαλά φιλία εκει και μπορούσα να ακούσω την αναπνοή της που πήγαινε αργά και τους χτύπους της καρδιά της να δυναμώνουν ένας  προς ένας με κάθε μου φιλί,έβγαλα την μπλούζα της και την έπιασα πάλι από τους γλουτούς και την πήγα μέσα στο δωμάτιο της και την ξάπλωσα,ήμουν από πάνω της άρχιζα να φιλάω το σωμα της κατέβηκα πιο κάτω στο στήθος της ξεκουμπωσα το σουτιέν της και άφησα κάποια φιλια εκει και κάποια σημάδια καθως ηθελα να την κάνω δικιά μου με κάθε τρόπο,τα φιλια μου πλησίαζαν την θηλή της και με το άλλο μου χέρι έπαιζα μα την θηλή της δεν αντιστάθηκε λεπτό της έλειψε αυτό το συναίσθημα,αυτό το συναίσθημα το να της προκαλώ αυτήν την ηδονή που μονο εγω μπορούσα να της προσφέρω. Σταμάτησα και συνέχισα τα φιλια μου πιο κάτω στην κοιλιά της και ήξερε ήδη τι επακολουθούσε μετα από αυτό κατέβασα το εσώρουχο της άνοιξα τα πόδια της και άρχισα να την γλυφω τα χέρια της στα μαλλια μου ηταν ένα από τα πιο όμορφα συναισθήματα  εκείνη την στιγμή έπαιζα με την γλώσσα μου στην κλειτορίδα της και το τρόπος που φωνάζει το όνομα μου με κάνει να θέλω να μην σταματήσω,συνεχίζω να την γλυφω και ενώ προσπαθεί να το αποφύγει για να μην τελειώσει την τραβάω κοντά μου και συνεχίζω «αχ μην Μπένι θα τελειώσω και δεν θέλω» ακούω την φωνή της να μου λέει αλλά δεν σταματάω θέλω να την κάνω να τελειώσει πριν καν μπω μέσα της, συνεχίζω να την γλυφω και σφίγγεται και άλλο προσπαθεί να ξεφύγει αλλά την κρατάω με δύναμη κοντά μου δεν αφήνω την γλώσσα μου από την κλειτορίδα της και δεν θα την αφήσω αμα δεν τελειώσει «αχ μη» την άκουω να λέει ενώ τραβάει τα μαλλιά μου και αυτό μου δείχνει πως το ευχαριστιέται αρκετά μετα από λίγο την νιώθω να τελειώνει ενώ λέει το όνομα μου αυτό μου προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ηδονή κα ευχαρίστηση, αφού τελειώνει σταματάω λίγο την κοιτάω που προσπαθεί να κλείσει τα πόδια της για να σταματήσει να τρέμει αλλά δεν την αφήνω και ξανα βάζω την γλώσσα μου στην κλειτορίδα της « μην Μπένι σε παρακαλώ μην δεν μπορώ άλλο» την ακούω να λέει αλλά δεν δίνω σημασία συνεχίζω να την γλυφω και δεν αργεί να τελειώσει και δεύτερη φορά συνεχόμενα αφού σταματάω και αφού σταματάει να τρέμει με πιάνει με ρίχνει πισω και ανεβαινει από πάνω μου είναι τελείως γυμνή από πάνω μου αρχίζει να φιλάει τον λαιμό μου και ήδη τον νιωθω να σηκώνεται ακόμα πιο πολύ κατεβαίνει προς τα κάτω και ανοίγει την ζώνη μου και το φερμουάρ από το τζιν μου κατεβάζει το τζιν μου και το μποξεράκι και τον πιανει με τα χέρια της και το βάζει στο στομα της μόνο που ξέρω πως είναι το δικό της στόμα με κάνει ήδη να θέλω να τελειώσω παίζει αρκετά με την γλώσσα της πάνω του ξαι με κάνει να θέλω να φωνάξω αλλά δεν το κάτω πιάνω τα μαλλιά της και την βάζω να το βάλει πιο βαθειά «αχ ναι»λέω σιγανά και ξέρω πως το ευχαριστιέται όταν με ακούει έτσι ενώ με βλέπει έτσι και αφού τον βάζει όλο μέσα και το βγάζει γιατί ξέρει πως κοντεύω να τελειώσω έρχεται από πάνω μου τον πιανει και αρχισει να τον παίζει στην περιοχή της,το κεφαλάκι τρίβει την κλειτορίδα της και αυτό προσφέρει ευχαρίστηση και σε εμένα και σε εκείνη,εχω αφήσει το κεφάλι μου να πέσει πισω όταν τον νιώθω να είναι μέσα της ενώ είναι από πάνω μου και αρχίζει να χοροπηδάει από πάνω την σταματάω και βγάζω τελείως το τζιν μου και την πιάνω και την βάζω από κάτω μου πιάνω τα χέρια της πάνω με την ζωή μου στο κρεβάτι της και δεν μπορεί να κουνήσει τα χέρια της ανοίγω τα πόδια της και μπαίνω μέσα της την ακούω να φώναζει καθώς μπαίνω όλος μέσα της ξαπλώνω από πάνω της και με τα χέρια μου  πιάνω τον κωλο της, της τον ανοίγω και μπαίνω γρήγορα και βαθειά η φωνη της να φωνάζει το όνομα μου καθώς μπαίνω η βγαίνω μέσα της με κάνει να θέλω να τελείωσω αλλά κρατιέμαι θέλω και άλλο μαζί της μόνο αυτό δεν φτάνει, βγαίνω απο μέσα της  και την γυρνάω στη αγαπημένη μας στάση στα τέσσερα είναι ακόμα δεμένη την λύνω από το κρεβάτι αλλά τα χέρια της είναι ακόμα δεμένα τα λύνω και της δένω τα χέρια πισω στην πλάτη πιάνω τα μαλλιά της και τα τραβάω χαλαρά και στην αρχή την βασανίζω «αχ μη» την ακούω να λέει και χαμογελάω στην σκεψη πως μόνο εγω θα την βλέπω έτσι «μην απλα μπες» λέει και με παρακαλάει να μπω αλλά δεν το κάνω,το κάνω απότομο μετα απο λίγο και την ακούω να φωνάζει τραβάω τα μαλλιά της και την πλησιάζω «θυμάμαι σου αρέσει να σου τραβάνε τα μαλλιά στο σεξ» της ειπα και ρην ένιωθα πιο υγρή ενώ ήμουν μέσα της, αφηνω τα μαλλια της πιάνω τα χέρια της και αρχίζω να μπαίνοβγαινω μέσα της πιο γρήγορα πιο άγρια και την ακούω να φωνάζει από ευχαρίστηση σταματάω και βάζω το χέρι μου στην κλειτορίδα της ενώ είμαι μέσα της «αχ μην θα τελειώσω ξανα Μπενι μη» λέει «αφού σου αρέσει» της λέω και με τα δυο δάχτυλα μου τρίβω κυκλικά την περιοχή της ενώ είμαι μέσα της την νιώθω να γίνεται πιο υγρή και νάνε διώχνει από μέσα της και αυτό σημαίνει πως τελειώνει ξανα και μου αρέσει να τελειώνει πάνω στην πουτσα μου το ευχαριστιέμαι να τελειώνει πάνω μου πιάνω τον κωλο της και της τον ανοίγω μπαινω μέσα της και την κρατάω πιο ανοιχτεί «αν ναι Μπενι και άλλο» φωνάζει και την χαστουκίζω στον κωλο «αχ ναι» λέει ενώ την γαμαω άγρια και μπαινω βαθειά μέσα της και η φωνή της έτσι όπως φωνάζει το όνομα μου με κάνει να θέλω να την γαμησω και άλλο,νιώθω πως δεν αντέχω άλλο κρατιέμαι ήδη αρκετά και απλα της τον καρφώνω και τελειώνω μέσα της βγαίνω από μέσα της και βλέπω όλα τα υγρά της μαζί με τα δικά μου να στάζουν από μέσα της την λύνω και ξαπλώνω δίπλα της ηρθε στην αγκαλιά μου και φίλησε τον λαιμό μου « μου έλειψε αυτό» ειπε «και εμένα» ειπα και ξανα φίλησε τον λαιμό μου « θέλω και αλλο» ειπε ναζιαρικα και άρχισε να κατεβαίνει προς τα κάτω ξαι ήξερα πως η βραδιά μας θα συνέχιζε έτσι.

S*x Imagines Où les histoires vivent. Découvrez maintenant