3(2)

4.9K 23 0
                                    

Με άφησε στο κρεβάτι καυλωμενη και έχοντας τελειώσει ενώ ηθελα και αλλά και πήγε για μπάνιο. Μου ηρθε η πιο τρελή ιδεα, γδύθηκα και πηγα στο μπάνιο άκουγα το νερό να τρέχει και απλα άνοιξα την κουρτίνα και μπήκα μέσα με ειδε κατευθείαν τον φίλησα χωρίς να πει τίποτα με έπιασε και με κόλλησε στον τοίχο ενώ το νερό έτρεχε πάνω μας,έπιασε τους γλουτούς μου και με σηκωσε στην αγκαλιά του,τον ενιωθα καυλωμενο,τον ήθελα μέσα μου «απλα μπες,γαμησε με» του ειπα ενώ γρατζουνουσα τον σβέρκο του και με κατέβασε και με γύρισε στον τοίχο και τον ένιωσα να μπαίνει μέσα μου, αρχισε να μπαινω βγαίνει αργά στην αρχή «πιο γρήγορα,πιο βαθιά» του ειπα «σους εγω έχω τον έλεγχο» μου ειπε και έβαλε το χέρι του στην κλειτορίδα μου και αρχισε να παίζει κυκλικά «μη το κανείς αυτό» «θα κάνω ότι θέλω» μου ειπε και τον κάρφωσε «μη» του ειπα «γιατί δεν σου αρέσει ? Νόμιζα πως ήθελες πιο βαθιά» «ναι το θέλω!» Συνέχισε αλλά τον καρφωνε ελαχιστα και συνέχιζε με το να μπαινω βγαίνει αργά, βγήκε από μέσα μου με έπιασε με γύρισε ώστε να τον βλέπω με φίλησε με έπιασε πάλι από τους γλουτούς και με σήκωσε πάνω αλλά αυτήν την φορά βγήκαμε από το ντουζ και με πήγε στο δωμάτιο με έριξε στο κρεβάτι,είμασταν γυμνοί βρεγμένοι και με φιλούσε με τόσο πάθους σαν να περίμενε καιρό να το κάνει αυτο, σταμάτησε να με φιλάει και έπιασε την ζωνη του «δωσε μου τα χέρια σου» μου ειπε και του τα έδωσα τα έδεσε με την ζωνη και έδεσε την ζωνη στα κάγκελα του κρεβατιού, κατεβηκε στον λαιμο μου, αρχισε να με φιλάει απαλα μεχρι που αρχισε να το κάνει πιο άγριο και να μου γεμίζει τον λαιμο μοθ με σημάδια και να κατεβαίνει πιο κάτω προς το στήθος μου και να μου αφήνει σημάδια και εκει να παίζει με τις ρώγες μου,τις δάγκωνε πολύ απαλα ή τις ρουφούσε και τις εγλυφε «λύσε με» του ειπα δεν μου απάντησε μόνο με κοίταξε και αρχισε να κατεβαίνει προς την κοιλιά μου να με γλύφει και εκει κατεβηκε στην περιοχή μου,ένιωσα την γλώσσα του να με ακουμπάει,αναστέναξα από την ηδονή,με κοίταξε και αρχισε με την γλώσσα του να γλύφει και να ρουφάει την κλειτορίδα μου,η αναπνοη μου γινόταν όλο και πιο βαθιά «μη Νίκο σε παρακαλω» δεν μου έδωσε σημασία απλα συνέχισε να με γλύφει. Η αίσθηση τόσο ωραία αλλά ηθελα και άλλο «απλα μπες σε παρακαλω μην με βασανίζεις, απλα γαμησε με» του ειπα και σταμάτησε και ηρθε από πάνω μου «αυτό θες να σε γαμησω ?» «Ναι σε παρακαλάω» ειπα και παρακαλούσα και έβαλε τον αντίχειρα του στο στομα μου να το γλυψω, απότομα με έπιασε και με γύρισε στα τέσσερα ένιωσα ένα χαστούκι στο κωλο μου δυνατό αλλά ωραίο ηταν από πισω μου,με έβαλε να σπασω και άλλο την μέση μου να ξαπλώσω τελείως κάτω αλλά ο κωλος μου να είναι πάνω και μπηκε μέσα μου,η αίσθηση του να είναι μέσα μου,μου έλειψε αρκετά τον ενιωθα να μπαινω βγαίνει αλλά Οχι τόσο γρήγορα ώστε να με φτάνει σε σημείο να θέλω να τελειώσω,αλλά σε σημείο που είναι ωραίο. Συνέχισε έτσι για λίγη ώρα και μετα αρχισε πιο γρήγορα με έπιασε από τους γοφούς και αρχισε να τον καρφωνει όσο πιο βαθειά μπορούσε,αυτό ναι μου προκαλεί την αίσθηση να τελειώσω,μου έπιασε τα μαλλια και συνέχισε βαθιά βίαια και γρήγορα αλλά σταμάτησε άφησε τα μαλλια μου βγήκε από μέσα μου και σηκωθηκε,έπιασε πάνω από την ντουλαπα του ένα κουτί,το άνοιξε δεν μπορούσα να δω τι είχε μέσα αλλά ήμουν σίγουρη πως θα είχε πολλά διαφορά πράγματα έβγαλε μια μάσκα ματιών με γύρισε κανονικά και μου φόρεσε την μάσκα, άκουγα διάφορους ήχους αλλά δεν ήξερα τι ηταν ο κάθε ένας «αυτά θα σου αρέσουν περισσότερο από το σεξ» μου ειπε και ένιωσα κατι σαν κλιπακι μεταλλικό να ακουμπάει και να πιέζει τις ρώγες μου,οοο πονούσε αλλά με καυλωνε και ολας, μου άνοιξε τα πόδια και αρχισε να με γλύφει Οχι για πολύ και μου έβαλε δάχτυλο και μετα ένιωσα κατι σαν μπίλιες να τις βάζει μέσα μου, όλο το σώμα μου ανατρίχιασε «έχω και αλλά» «δεν ξέρω αμα μπορώ να αντέξω και αλλά» «πρώτα από όλα δεν θα μιλάς αμα δεν σου πω και κυρίως δεν φωνάζεις» ειπε και με έπιασε και με γύρισε πάλι στα τέσσερα,αλλά αυτήν την φορά έβαλε και λιπαντικό ένιωσα το δάχτυλο του να πιέζει ελάχιστα και έβαλε ένα δάχτυλο, είναι η πρώτη φορά τρώω δάχτυλο από πίσω, είναι ωραίο περίεργο αλλά ωραίο μετα από λίγο που με άνοιξε ένιωσα να με ακουμπάει κατι άλλο πισω και ηταν σφήνα,ηταν έβαλε μέσα και η αίσθηση ηταν ωραία αλλα ενιωθα κάπως «μου επιτρέπεις να σε χτυπήσω ?» Μου ειπε «ανάλογος που? Και αν το κανείς δυνατά η Οχι» «θα το κάνω στα πλευρά σου,στον κωλο σου και στο υποσχομαι πως δεν θα πονέσει» ειπε «εντάξει» ειπα «πως σου φαίνεται αυτό πισω» ειπε και έπαιξε λίγο με την σφήνα «ωραίο» ειπα και ένιωσα ένα τσούξιμο τον κωλο μου από χαστούκι,ωωωω ρε φιλε ηταν ωραίο «οι μπίλιες πως σου φαίνονται?» «Ωραίες» ειπα και ένιωσα ένα χτύπησα από μαστίγιο στα πλευρά μου, ένιωσα το χέρι του στην κλειτορίδα μου πήγε να μου ξεφύγει κατι αλλα σταμάτησε «δεν φωνάζεις» ειπε και τον ένιωσα να μπαίνει από κάτω όσο ήμουν στα τέσσερα και έπιασε με τα χέρια του και άνοιξε τον κωλο μου καλύτερα με έφερε πιο κοντά του και αρχισε να με γλύφει,η αίσθηση είναι πολύ ωραια και σε εκστασιάσει περισσότερο γιατί και το μουνι μου έχει κατι μέσα αλλά και ο κωλος μου και φυσικά είναι πολύ πιο ωραίο,η αίσθηση να τελειώσω ηταν πιο έντονη αλλά φαινόταν αδύνατον,ηθελα να φωνάξω απίστευτα πολύ αλλά δεν μπορούσα,συνέχισε να γλύφει όλο και πιο έντονα να παίζει να με ρουφάει και το μόνο που ηθελα ηταν να τελειώσω αλλά ενιωθα ότι δεν μπορούσα «θα τελειώσω» του ειπα και συνέχισε ακόμα πιο έντονα και ενιωθα να τελειωνω αλλά μαζί με τα υγρά μου ένιωσα και τις μπίλιες να βγαίνουν από μέσα μου και ο Νίκος τις έπιασε και τις έβγαλε τελείως,έβαλε δυο δάχτυλα βαθιά και αρχισε να με γαμαει με τα δάχτυλα του,τα κουνούσε πάνω κάτω με μανία καθως με έγλυφε ακόμα «μην σταματά θα τελειώσω πάλι» του ειπα αλλά συνεχιζε, προσπαθούσα να κρατήσω την φωνή μου αλλά δεν μπόρεσα «αααχ ναι Νίκο συνέχισε» με αυτήν την φωνή μου σταμάτησε να μου βάζει δάχτυλο και τράβηξε ελάχιστα την αλυσίδα που ένωνε τους σφιγκτήρες στις ρώγες μου «μη αυτό πονάει» του ειπα και σταμάτησε να με γλύφει σηκωθηκε και έβαλε πάλι τις μπίλιες στον κόλπα μου και έβγαλε την σφήνα «σε έχουν πάρει ποτέ από πισω ?» Με ρώτησε «Οχι ποτέ» του ειπα και μου έβγαλε την μάσκα «θες να το κάνω?» Με ρώτησε «νομιζω ναι» «τότε άνοιξε περισσότερα τα πόδια σου και πέσε προς τα μπροστά περισσότερο» ειπε και υπάκουσα,έβαλε και άλλο λιπαντικό,πρώτα άρχιζε να παίζει με την σφήνα μέσα εξω και μετα με τα δάχτυλα του,ένα δάχτυλο,δυο,δεν πονουσε τόσο αντίθετος ηταν ωραίο έβαλε την πουτσα του εκει και σιγά σιγά έμπαινε μπηκε ελάχιστα,ηταν ωραίο μπηκε λίγο περισσότερο ενιωθα ένα τσούξιμο και αρχισε λίγο λίγο να μπαινω βγαίνει «Νίκο πονάει» «αμα πονάς θα σταματήσω» «ναι σταματά» ειπα και βγήκε μου έβγαλε τις μπίλιες και τους σφιγκτήρες με έλυσε και με άφησε να ηρεμήσω και ξάπλωσε δίπλα μου «για πες πως σου φάνηκε όλο το σημερινό» «πρώτη φορά μου έχουν κάνει κατι τέτοιο» «θα υπάρξει και συνέχεια κάποια στιγμή,τώρα πάω να κάνω το μπάνιο που δεν έναν πριν» ειπε σηκωθηκε και πήγε προς το μπάνιο. Σίγουρα είναι ο καλύτερος πάνω στο σεξ τώρα καταλαβαίνω γιατι όλες τον ήθελαν.

S*x Imagines Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ