24. 09. 2021, ora 16:23
Coreea de Sud, Seoul
prezent— Si Yeon! țipă Jung Kook și oprește mașina într-un drift, în mijlocul străzii.
A auzit scârțâitul de roți și țipetele oamenilor, și, mai târziu, un zgomot puternic, de explozie. Când s-a uitat în oglinda retrovizoare, a văzut cum mașina brunetei era oprită într-un stâlp, în flăcări, în timp ce oamenii s-au strâns în jurul vehiculului. Inima brunetului a început să bată de zeci de ori mai repede, aproape sărindu-i din piept, și a alergat într-un suflet către zona în care erau aceștia strânși. Tot ce vedea erau zeci de oameni strânși într-un cerc, în jurul mașinii și sunând la poliție, ambulanță și pompieri. În timp ce flăcările creșteau din ce în ce mai mult. Gândul că Si Yeon era încă în mașina aia a provocat mai multe lacrimi să îi curgă pe obraji. Era în cea mai groaznică stare din cauza lucrurilor pe care le-a realizat cu ajutorul lui Soo Jin, iar acum văzându-i mașina brunetei arzând și crezând că aceasta era acolo, înrăutățea totul. În special din cauza vinei pe care o simțea. Se comportase oribil cu ea după ce a aflat de trădarea lui Tae Hyung și regreta în acel moment. Regreta că nu a apucat să îi spună nimic, să își ceară scuze.
— Si Yeon! șoptește ușurat.
A reușit să o vadă în sfârșit, întinsă pe ciment, în timp ce alți câțiva oameni erau în jurul ei, asigurându-se că era în regulă. Imediat cum mașina a intrat în stâlp, cineva observase picăturile de ulei ce pătau asfaltul și au scos-o pe fată rapid din mașină, trăgând-o cât de departe au putut de ea și au întins-o pe jos. A împins toate persoanele care îi stăteau un cale și s-a trântit în genunchi lângă trupul brunetei, răsuflând ușurat.
— Si Yeon! Si Yeon, deschide ochii, te rog! țipă acesta disperat.
I-a dat câteva palme ușoare, încercând să o trezească, însă în acel moment a venit ambulanța și a fost tras de brațe de câțiva bărbați, pentru a le face loc paramedicilor. Au urcat-o rapid în ambulanță după ce au consultat-o, iar Jung Kook a alergat înapoi către mașina lui, ce blocase circulația și a câștigat multe înjurături, dar nu le-a băgat în seamă și a pornit spre spital. A ajuns cu doar câteva minute după ambulanță și s-a grăbit să întrebe despre fată, dar a fost trimis în sala de așteptare. I-a informat rapid și pe ceilalți despre situație și s-a asigurat că Soo Jin e în siguranță, știind că nu avea să plece prea curând de la spital.
— Ce naiba s-a întâmplat?!
Ăsta a fost primul lucru pe care l-a auzit Jung Kook din partea lui Seok Jin, ce a amuțit când i-a privit chipul plin de lacrimi și panicat al brunetului. Acesta i-a povestit pe scurt tot ce știa, fratele fetei oftând și lăsându-se pe spate, în timp ce așteptau vești despre ea. Și le-au primit destul de curând, deși pentru ei s-a simțit ca o eternitate.
— Domnișoara Lee a suferit o lovitură destul de puternică la cap în momentul impactului, ceea ce a făcut-o să-și piardă cunoștința. Viteza mașinii nu era destul de mare în momentul impactului și distanța a fost scurtă, așa că va avea câteva lovituri la nivelul corpului, cu siguranță, iar mâna ei stânga este luxată. A suferit o lovitură destul de urâtă și în genunchi, așa că vă avea dificultăți în a se deplasa. Dar a avut mare noroc, spune doctorul, uitându-se pe clipboard-ul lui.
Cei doi bărbați au răsuflat ușurați și au intrat în salonul în care era aceasta. Era din nou acolo, întinsă pe patul alb, îmbrăcată într-o cămașă tipică spitalului, bandajată, și dormind.
CITEȘTI
Another lie (that could kill you) ; jjk | mafia au
ActionViața este grea. Plină de lucruri neprevăzute. Plină de minciuni. Oricine ar spune că nu este doar așa. Dar pentru Lee Si Yeon nu se putea descrie altfel. Încă de mică a fost înconjurată doar de minciuni și, pe măsură ce a crescut, acestea au contin...