GİZLİ KAPI AÇILIYOR

18 3 3
                                    

5 Yıl önce

25 Kasım 2016

Ağrı Dağı

VENÜS EREL 

Ben aptaldım .

Kesinlikle dünyadaki aptallık sınırlarını zorluyordum .Aksi halde kasım ayında Ağrı dağına tırmanmak için aileme yalvarıp, tırmanırken ise rehberlerimi kaybetmenin başka bir açıklaması olamazdı .

Hava buz gibiydi.Bacaklarım uyuşmaya başlamıştı.Yaklaşık yarım saattir dolanıp duruyordum ama onları bulamıyordum.Sanki doğa bana bir oyun oynuyordu .Nereye gitsem etrafım bembeyaz sislerle kaplanıyordu.Ayaklarımı bile zar zor görüyordum.

Bir kaç adım daha attım . Son attığım adımla yerin dibini boylamam bir oldu ."Eşhedü enla-".Sımsıkı kapattığım gözlerimi yumuşacık karın üzerine düştüğümde açtım.Şans eseri kurtulduğumu düşünürken bir şeyler yanlış geliyordu.Zira hemen önümdeki mağara buna işaret ediyordu.Beyaz sisler birden ortadan kaybolmuştu. Tuhaf bir şekilde bu mağaraya çekildiğimi hissediyordum.Ayağa kalktım ve birkaç adımla mağaraya yaklaştım ve o anda bir şey fark ettim. Burası bir mağara değil bir kapıydı.Kapıya elimi değdirmemle açılması bir oldu.Yavaşça içeri girdim.İçeride taştan  ve resimlerden oluşan duvarlardan başka bir şey yoktu.(Ha birde ben.)Çok karanlıktı,telefonumu çıkarttım .Şansım varmış ki  telefonum çalışıyordu.Işığı açtım,ve önüme bir yol çıktı.Yavaş yavaş ilerlemeye başladım ,o sırada kapı da arkamdan kapanmıştı.Bir süre ilerledikten sonra hafif mavi bir ışık görmeye başladım .Hızlı adımlarla ışığa doğru yürüdüm ve açıklık bir alana doğru çıktım.Gözlerim şokla açıldı.Yerdeki mavi çimler kocaman mavi ağaçlar ve yeşil gökyüzü  tuhaf bir şekilde güzel görünüyordu.Kulağıma yankıyla sesler gelmeye başladı sanki bomboş bir yerde kendi kendime bağırıyormuş gibiydim.Sesleri dinlemeye çalıştım ve iyice odaklandım .

-Morinaya hoş geldin Venüs

-Hoş geldin 

-Geldin. 

dedi neşeli bir  kız çocuğu sesi .Etrafıma bakındım ama kimseyi göremedim .Ona seslendim

-Sen kimsin? Bu dediğime kahkaha attı ,öyle bir güldü ki benim de gülesim geldi.Ardından;

-Ben Morina'nın koruyucu perisiyim ,dedi.Sanki nasıl bilmezsin der gibi.

-Morina neresi?

-Morina ;insanların yaşamadığı ,büyülü hayvanların ,her türlü şifalı bitkilerin ve en güzel yiyeceklerin olduğu alternatif bir evrendir.Bu dünyada insanlara ihtiyaç duymazdık çünkü her şeyin kendine  özgü bir büyüsü ve kendilerini koruyabiliyordu,dedi ve duraksadı.Sesi biraz hüzünlü çıkmaya başlamıştı.

-Ama,dedim devam etmesi için.

-Ama evrenimiz  başka bir evren tarafından keşfedildi ve bize saldırmaya başladılar.Soria isimli bir evrenden geliyorlar ve çok korkunç kırmızı yaratıklar .Özel silahları ile her yeri yakıp yıkıyor büyülerimizi almak için canlılara işkence ediyorlar.bir süreliğine gittiler çünkü büyülerimizi almanın bir yolunu bulamadılar ama yeniden gelecekler ve bu sefer kurtulamayacağız .insanların yardımına ihtiyacımız var .

-Peki insanlardan ne gibi bir yardım istiyorsunuz ,sonuçta sizin özel büyüleriniz olmasına rağmen onlara karşı koyamamışsınız  biz ne yapabiliriz,dedim şaşkınca.Süper kahraman filmlerini izlemiş ve onları gerçek sanıyor olabilir miydi?

-Karşı koyamadık değil koymadık.

-Pardon!Benimle dalga mı geçiyorsun?

-Hayır dalga geçmiyorum.Karşı çıkamadık çünkü yasak .

VENÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin