Venüs"Senin adın ne peki, peri?"
Saçlarıma ve gözlerime bakmayı kesebildiğimde sorduğum ilk soru bu olmuştu. Gerçekten merak ediyordum. Adını,şeklini, nasıl göründüğünü.
Bir süre bekledi, sanırım karar vermeye çalışıyordu.
"Aslında söylemezdim ama sonuçta artık buradasın. Bu yüzden sana görünmem sorun olmaz. Benim adım Atlantis.'' dedi ve görünür oldu.
O çok küçüktü, neredeyse elim kadardı. Parıltılı ve gök kuşağı renginde uzun kanatları vardı. Saçları mordu. Üstündeki elbise ise mavi-yeşil karışımı bir renkti. Çok tatlı duruyordu. Küçücük olmasına rağmen çok güzeldi.
-Tinkerbell'e benziyorsun.
-Ben çok daha güzelimdir, dedi küçük burnunu havaya kaldırarak.
Güldüm ve onu onayladım. Tinkerbell halt yemişti Atlantis'in yanında.
-Aslında ben perilerin böyle görünmesini beklemiyordum.
Güldü.
-Görünmüyoruz zaten. İnsanlar perileri bu şekilde hayal ettiğinden bu şekle büründüm. Çok da zor olmadı. Asıl halim senden çok da farklı değil. Ama şimdilik bu görünümde kalacağım. dedi ve omzuma oturdu. Uzun saçlarını arkaya doğru savurdu ve yerine iyice yerleşti.
-Evet,artık beni de gördüğüne göre güçlerine çalışmaya başlamalısın.
-Tabi ki çalışmak isterim ama ailem beni merak etmiştir. Gitmem daha doğru olur, dedim üzülerek. Burada kalmak istiyordum ama ailemi endişelendirmek istemiyordum.
-Merak etmene gerek yok. Burada ne kadar kalırsan kal, ister 5 dakika ister 10 yıl, dışarıda sadece 5 dakika geçmiş olacak. Zaman efendisi, maymun Shata bu konuyu senin için halledecek, dedi sırıtarak.
İstemizce güldüm.
-Neye gülüyorsun? dedi kaşlarını çatarak.
-Hiç, aklıma bir şey geldi de. Ee şu sizin maymun, bunu nasıl yapacak peki?
Kahin tavus kuşu, zaman efendisi maymun, sırada ne vardı?
-Kendisi birtakım zaman güçlerine hükmedebiliyor, endişelenmene gerek yok.
Ciddileşti. Hafifçe önüme doğru geldi.
-Bu güçlerde ustalaşmak için uzun yıllar burada kalman gerekecek, o zamanlarda asla yaşlanmayacak ve Morina' nın efsanevi yiyeceklerinden yiyebileceksin. İstediğin zaman ailenin yanına gidebilirsin. Senin evine de bir geçit açabilirim. Eğer çok özlersen.
-Tamam, başlayalım o zaman şu işe.
Ellerini çırptı ve ileri doğru uçmaya başladı.
-Beni takip et seni çalışma alanına götüreceğim.
Bu anlaşma çok iyiydi. Benim açımdan pek çok yarar saki bir karşılığı olacaktı ve o gün geldiğinde, bu karşılığı en iyi şekilde verecek ve onlara yardım edecektim.
*****
-İşte geldik!
Atlantis'in heyecanlı sesiyle daldığım yerden çıktım ve etrafıma bakındım.Burası açık bir alandı ve etrafta onlarca hayvan vardı. Kendimi hayvanların spor salonunda gibi hissediyordum. Bir tarafta bir goril elindeki kayaları kaldırıp indiriyor arada bir eğilip tekrar kalkıyordu. Diğer tarafta ise sınav çeken bir aslan vardı. Ve etrafta bunlar gibi pek çok hayvan spor yapıyordu. Bu gerçekten harikaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VENÜS
FantasyMorinanın gizemli kapıları açılıyor ve bize bu büyülü dünyanın kapısını aralıyor . Bu yolculukta Venüs'e eşlik etmeye ne dersiniz? ALTERNATİF EVRENLER SERİSİ - 1