Yusuf ve Nevra her gün yaptıkları gibi konuşuyorlardı ama çoğunlukla My Hero Academia dan yine bir gün My Hero Academia hakkında konuşuyorlarken akıl almaz bir olay oldu.
Dizideki villainlerden biri evren portalını açıp.
-UA e katılmak üzere seçildiniz. Şimdi bu portaldan geçip okula geçebilirsiniz.
Yusuf: Buda nedir bir şakamı!?
-Beni tutsak ettiler ister geçin ister geçmeyin.
Nevra: Yusuf bu gerçek!
Yusuf: Ne inanamıyorum ama ama...
Nevra: Yusuf fazla düşünme inanmak zor ama gerçek. Ben gidiyorum ve sende geliyorsun!
Nevra Yusufu ittirerek portaldan içeri sokmaya başarır.
-UA e hoşgeldiniz! Ben-
Yusuf ve Nevra: All Might!!!!!
All Might: E-evet ben All Might bugün UA e ilk gelişiniz seçilmiş kişiler olarak. E-evet şimdi UA yi sizi gezdirmek üzere olan arkadaşsa tabiikide BEN!!!
All Might UA kapısından içeri girip odaları gezdirir.
All Might: Burası yemekhane burada yemek yenir. Burası spor salonu burada spor yapılır. Burası tuvalet burada-
Yusuf: Tahmin ediyorum ki burada işenir.
All Might: Evet! Ne kadar da akılısın!
Yusuf: Biliyorum -_-
All Might: Ve burasıda yatakhane akşam 9 dan sonra herkes yatakhanede olmalı. Her yatakhanede 3 kişi olmaktadır. İşte burasıda sınıfınız 1-A Benim işim burada sona erer. Artık sizde sınıfa girebilirsiniz.
Sınıfta..
Azawa Sensei: ..Ve yeni arkadaşlarınız Yusuf ve Nevra...
Sınıf: ...
Aizawa Sensei: En arkaya oturabilirsiniz.
Nevra: Teşekkürler
Aizawa Sensei: Bugün takımlar oluşturup saklanbaç oynayacağız.
Kacchan: Sensei saklanbaç bize ne katacak acaba 😅
Aizawa Sensei: İki takım olacak biri saklanan biri arayan bu size bir düşman saklandığında aramayı kolaylaştıracak. İlk takım saklananlarda takım başkanı yeni katılan Nevra arayan takım başkanı yeni katılan Yusuf tur. Nevra Yusuf takımınızı seçin.
Yusuf: Ben Todoroki yi seçiyorum.
Nevra: Bende İzuku yu seçiyorum.
Yusuf: Kacchan!
Nevra: Kaminari!
Yusuf: Momo!
Nevra: Uraraka!
Aizawa Sensei: Evet takımlar belli oldu saklananlardan bir kişi ebelese bile saklananlar kazanır öyüzden arayanların işi zor.
Momo: Sensei buna göre sayanlar bir adım geride değil mi?
Aizawa Sensei: siz sadece eğitime odaklanın.
Momo: Tamam.
Aizawa Sensei: 10 dakika içinde giriş sınavının yapıldığı alanda olun. Ders bitmiştir.
YUSUF TEAM
Yusuf: Şöyle yapalım: Momo Kacchan siz kale başında bekleyin. Todoroki ve bende aramaya gidelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my hero academia ( we hero academia)
Adventureiki arkadaşın birden kendilerini ua bulmaları sonucunda yaşanan olaylar ve maceralar...