Yalnızlığın çığlığını duymak iğrenc birsey , korku ve yalnızlığınnın sana tekrar ve tekrar hatırlatan o lanet çığlık , seni boşluğa ve hissizliğe sürükleyen ...
Evet annem ve babam yok yaklaşık beş yıl önce evimize hiren hırsızlar tarafından biçaklanarak öldürüldüler . Bense saklanıp izlemekle yetinmişim , korkuyordum , çok fazla korkuyordum . O andan beri hissizleştim hayat dolu ben , ruhu ölü bir bedende yaşıyorudu artık sadece ...
Artık teyzemde kalıyorym , teyzem oldukça zengin bu yüzden oturduğumuz evde haliyle öyle fakat benim kendi çapımda gittiğim lisede diğer kizlar gibi hava atmam gerekmez mi ? Hayir ben sadece kendi odamda ve hayali evreninde yaşayan bir kizim , yalnızım çok yalnızım .
Teyzem sabahtan akşama işte oluyor onu doğru düzgün göremiyorum bile ...
Buda yalnızlıģıma katkıda bulunuyor ...
Şu an odamdayım hayal evrenimin buyuk bir bölümünu oluşturan siyah odamdayim , beni çağrıştıran simsiyah bir oda.
Odama çıkmadan hazırladığım melek kanatlı kulplu beyaz kupamdan bir yudum aldım belkide o kupa bu odadaki tek beyaz şeydi .
Düşünmeye başladım ne düşünceğimi bilmeden sanırım hayal evrenime bırakmak istiyordum kendimi , en azından orada mutlu olabiliyordum , en azindan orda sevgi ve heyecani tekrar hissedebiliyordum . Çünkü orada ailemle birlikte mutlu bir hayat sürdürebiliyordum çunku ancak orda anne ve babamin tutku dolu açılmış kucaklarına koşuyordum.
Gerçek hayat benim için hiçbirsey ifade etmiyordu . Yaptıgım tek şey nefes alabilmekti peki ya duyabildiğim tek şey ? Sadece yalnızlığın çığlıklarıydı. Beynimi tırmalayan o çığlıklar .
Bu evrende istediğim tek şey gerçek hayatta yok olup hayal dünyamda var olmaktı.
Bu tür ruhumun her bir parçası olan hikayelerimin altına çok gerekmedikçe bir kapatma duyurusu yazmiycam sıkıcı olur dıye düşünüyorum . Bu arada ilk hikayemle açılışı yaptım :) tekrar dediğim gibi kesinlikle! Hiçbiryerden Alıntı yoktur! Bu hikayelerin her harfi sadece bana ait . Hepini seviyorum ve okurlarımın artması için dua ediyorum . Yazım hatalarım varsa LÜTFEN kusura bakmayın telefondan yazmak cidden zor oluyo :(
Yayınlamadığım bu uzun süreç içerisinde özür için 2 tane hikaye yazdım 2. Şimdi geliyo :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun şifreli siyah defteri( açabilecek misin ? )
Mystery / ThrillerRuhumun her bir parçasını birleştirip şifreyi çözebilecek misin ? Yazdığım her hikayede bir ipucu yani şifremin anahtar harfi var bunları toplayıp şifremi bulabilirsin . Fakat unutma bunu ilk bulan ve belkide tek bulan sen olucaksın . Şimdiden bu z...