değişme korkusu

47 5 0
                                    

tonlarca mesaj tonlarca arama ve hala sacınızı nasıl kestırıcegınıze karar veremedınız bınlerce dakıka konusma bınlerce düşünce ve hala kim oldugunuza karar veremediniz.aynaya bakıyorum gozlerımın ıcıne fazla sessızımın cunku kendımle konusuyorum kım olmak ıstıyorum sanat galerılerınden cıkmayan bırı mı emekliliği bekleyen bı ogretmenmı hayallerı pesınde kosarken kendını sokakta bulan bırı sı mı ?kadınların sacını kestırınce nasıl degıstıklerıne ınanmayan centilmenler size sesleniyorum bizler sadece bır ınsan degıl mılyonlarca kısılıgı olan dusunceler arasında yenı fıkırler arasında sıkısıp kalmıs ınsanlarız. bızler ayşeyız mertiz berkeyiz merveyiz bizler asil insanlarız kendimiz olmaktan utanmayız.

bende bi hıkaye yada bi masal yazabılırdım gercek olmayan ve asla olmıcak hıkayeler ben size ilham vermeyi sectım cunku ben benım bızım sızın kım oldugunuzu bılıyorum szın de bılmenızı ıstıyorum.

nerden mi biliyorum cunku herkezın beynı ruhu farklı hepımız farklı insanlar olmak zorundayız dunyada sadece bı tane ben varım neden modaya uyıyım kendı modamı yapmak varken iste sıze anlatmak istedıgım buydu arkadasına sence bu kıyafet olmusmu demeyın cunku onu denedıysenız sız zaten beyenmıssınız demektır olayı kesnlestırmeye yada fıkır almaya gerek yok sen kımsen o sun. burda cogu ınsan sahte ısım ve fotograf kullanıyo benım gıbı cunku burda kendı kımlıklerımızle yazıyor dusunuyoruz bır kagıt parcasında yazılan ısmımızle degıl kendınıze bı ısım verın ve ne zaman kendınnız olmak ıstersenız kendınıze o sesle hıtap edın 

sizlere ilham verip veremedıgımı bılmem gerek eger bunu okuyunca gercekten kendınızı yanlız hıssetmıyor gercektten kendınız gıbı hıssedıyorsanız ve okuyunca mutlu oluyorsanız lutfen yorum yapın eger bunu kımse begenmıyorsa yazmamın bı anlamı yok sımdı gercek sıze seslenıyorum ne dusunuyorsunuz??

İnsana SeslenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin