Takemichi ~
Gece götümü duvara mı vuruyorum ben amk sızlıyo sanırım uyurken fazla tepiniyorum ama bekle lan hasiktir dün ben uyuya kalmıştım ayyy umarım mikeyi uğratırmamışımdır offf ağırım bi de (1.59 boy 42 kilo wtf nasıl ağrısın) özür için kahvaltı hazırlayam bariiii deEeEe pijamamı o mu değiştirdi of yaağağağ neyse sakin ol özür için kahvaltı hazırla sakın bok etme
Mikey ~
Uyanığımda takemichi yanımda değildi kalkıp mutfaktan gelen seslere baktım takemichi kahvaltı hazırlamaya çalışıyo ama bi türlü yapamıyodu tencereye yetişemediği için sinirden her an birini yiyebilirmiş gibi görünüyodu.
korkmadım değil geldiğimi duydu bana döndü ve utanarak bana tencereyi indir. Dedi JDŞCJSLFKSLFKSLFLD salak bücür boyu yetmedi JDŞGKSŞFKELFKEŞF takemichi bana ters ters bakmaya ve kafamda kırmak için bişiler aramaya başladı ananı sikim bunu dıştan söyledim.
yavaş yavaş kaçmaya başlasam iyi olur yoksa son cümlem bu olucak takemichi eline sürahi aldı ve bana yaklaşmaya başladı allaha şükür ateistm hayatımı seviodm ama artık son oldu allah beni cennete göndersin tanrı beni kutsasın amin cenazemde lahmacun yesinler üzülürüm yoksa sonra size musallat olurum hadi allaha sonra tanrıya emanet olun bıbı hü.
takemichi sürahiyi ayağıma attı dedim ananı sikim hasiktir bunu da sesli söyledim bu sefer kesin ölücm
Takemichi ~
Ondan özür dilemeliydim sakin ol takemichi allah yoksa siker seni şşh sakiin allaaah sana geliom dedi o sırada mikey TAMAM SAKİNLİĞİ SİKTİR ET ALKAHA KAVUŞTURCAM ONU TOMANIN LİDERİYMİŞ YARAMI YALASIN OROSPU EVLADI KAÇIYODU YERDE TERLİK BULUĞUM GİBİ KAFASINA FIRLATTIM GEBERSİN OÇ.
yere düşmüştü bende çok çok çok çok çok çok çok çok iyi biri olduğum için yanına gidip üstüne basarak mutfağa geçtim yine bi yerden sandalye bulup tencereyi aldım tek yapabildiğim şey yumurta olduğu için yumurta yaptım mikeyi çağırdım yumurta yedik beraber o bile çok fazla aslında ama olsun hıh
Mikey ~
Reisi biraz sinir etmiştim hatta kafamda kocaman bi şiş vardı ama olsun şu an mutluyum götü ağrıyodur şimdi zavallım dün çok pis siktim sonuçta yine mi siksem derken zil çaldı gidip baktım romantik anımı bozan piçler draken mitsuya ve bajiydi ne güzel ben manitamla romantik bi şekilde yumurta yiyodm orospular direkt takemichinin yanına gittiler.
sohbet ettiler çay içtiler bana çekirdek aldırıp yanlarında olduğum halde benim dedikodumu yaptılar hatta orospu çocukları takemichi hariç tabii o aşkım hayatım yarramın sol taşşağı kadar değerli onsuz sol taşşağım yek kalıyo canim yia bu dediklerimi de dışımdan deseydim yarra yemiştim diodm ki hepsi bana bakmaya başladı bunu dışımdan mı demiştim hasiktir dicektim ki takemichi bana çekirdek bitti yenisini alsana dedi oh be dışımdan dememiştim tamam dedim ve 6 paket çekirdek aldım.
ayılar önceden 5 paket aldım büyük yarım saatte bitirdiler 6 paket yeter mi onu bile bilmiyorum neyse eve gittiğimde aç ayı gibi poşete saldırdı baji çekirlekleri aldı içeri gidip devam ettiler benim dedikodumu yapmaya.
Ben odama geçip takemichiyi nasıl siksem die düşünüyodum ki takemichinin görüşürüz diyişini duydum sonunda gidiyolar anasını siktiklerim bıktım onlardan amına koyim sürekli gelmeseler olmuyo zaten.
Saat geç olmuştu zaten saat öğlen 4 gibi anca uyandım ben çoktan saat 10 olmuştu hayvanlar 6 saattir benim dedikodumu yapıyolardı takemichinin yanına gidip kahvaltıdan önce olanlar için özür dilicektim yanına gittiğimde koşa koşa bana sarıldı
İlk başta şaşırdım noldu ki bu bana sarılıyo şimdi amk dedim içimden ama sesimi çıkarmamaya karar verdim şu an gayet mutluyum...
Selaaağm bölümler daha az gelck gomen diğer bölümü yarın atıcam anime izlemek yerine bu bölümü yazdım değerimi bilin hıh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
takemichi x mikey
FanfictionEveeet ilk kitabım benim istediğim türden bi kitap bulamadım zaten takemichi x mikey kitapları az bu yüzden yazmaya karar verdm umarım beğenirsiniz 💖(bol s2ş)