MUSUHKU,SUAMIKU

171 7 0
                                    

                 ~First Night~
               (Malam Pertama)

"ADRIAN!?"Qistina berteriak sambil berlari ke arah Adrian Dan Melempang Adrian."QISTINA!?"Semua Yang Ada disitu terkejut dengan keberadaan Qistina sambil berteriak memanggil Adrian.

Namun,Qistina tetap dengan pendapatnya sendiri."U Kata,u NAK KAHWIN DENGAN I!KALAU U KAWIN DENGAN DIA!HOW ABOUT ME!?HOW ABOUT THIS CHILD!?"Setelah mendengar perkataan 'Child' smua terkejut.

"A-apa maksud smua ni?"Tanya Aulia dengan tergagap-gagap."No-n-no!"Jawab Adrian."Okay,now I see.."Sengih Aulia."Aku Dh ckp, hubungan Kita hanya untuk pemuas nafsu kau je..and Tu pun untuk bertanggungjawab.."Bisik Aulia ke telinga Adrian.Melihat Aulia melarikan dirinya,Rizki pun
mengejar Buah hatinya itu.

Di Sesuatu tempat,
"I'm gonna be single,forever!with-with my baby!Alone!"Kata Aulia sendirian sambil menitiskan air mata."Baby?"Aulia pun terkejut Kerana dia Tidak perasan bahawa Rizki mengejarnya Dan mendengar kata²nya."R-Rizki.."Kata Aulia ketakutan."Aulia,what do you means by 'With baby'?"Tanya Rizki.

Setelah Aulia bercerita smuanya,Rizki terkejut Tanpa berkata apa²."That's why,I need to married him..and I know..apa Yang Qistina ckp Tu..benda betul."Kata Aulia sambil mengusap air matanya.Rizki Yang tergamam pun,terus memeluk Aulia."Riz-.."Kata² Aulia tergantung Kerana Rizki menyampuk."saya X kesah kalau..Awak Dh tak secuci dulu,but...I just want to..married you..."Sebeku² hati Rizki...Tpi..dapat dilelehkan Oleh Aulia,orng yang dia cintai.

Tak lama kemudian,Ibu Aulia menelefon Rizki."Helo?...O-Ok..baiklah."Lalu Rizki menutup Telefonnya."Jom,Kembali ke rumah awak."Mereka berdua pun pergi.

Setelah Di rumah,
"Aulia..."Ibu Aulia memanggilnya."Nah,DNA bahawa bayi itu bknlah anak Adrian."Pengawal Adrian Memberikan Surat DNA kepada Aulia."NO!ADRIAN!u Kata,u NAK kahwin dengan I!and bkn dengan betina ni!Ntah² U DAH RSE BETINA NI!?"Adrian terus berdiri Dan ketika dia ingin melempang Qistina,Aulia sudah melempangnya terlebih dahulu.

Aulia melihat telapak tangannya sambil berasa sebersalah."KAU TUNGGU AKU BALAS DENDAM,AULIA!"Lalu Qistina pergi,Mata Aulia membeliak besar..Kerana dia tau, sekali Qistina ckp tentang sesuatu Yang dia nak buat,dia pasti akan buat.Contohnya,Kalau Dia X bole dpt Adrian, orng lain pun Tak boleh dapat.

Pukul 12:15 Malam,
Adrian masuk ke bilik Aulia,"Knapa tido bawah?"Tanya Adrian setelah melihat Aulia membentangkan toto Di lantai."It's okay,Biar saya Yang tido bawah."Adrian Yang kejam Dari Mata Aulia,Tidaklah sekejam Yang disangkakan."xpe biar saya Yang tidur bawah."Kata Adrian."No, it's okay."Dan Akhirnya mereka bergaduh manja.And...."Ah!"Perkara Yang terjadi Di Majlis tdi,berlaku Kembali."Oops,sorry."Zafran Yang Tidak sengaja membuka pintu terus menutup pintu kembali."ISH,Awak ni!Dh!saya tido atas,awak pergilah tido bawah."Comel je,Si Aulia marah.hihi..

Pukul 6:45 pagi,
Adrian masih tido,manakala Aulia sedang berdoa.."Ya ALLAH,kau ampunkanlah dosa² ibu Dan Zafran termasuklah suamiku Dan...Maria..Ya Allah,Walaupun berat untuk aku mengatakan Namanya,tetapi kau ampunkanlah dosanya,dan kau perliharalah Ayahku disyurga Sesungguhnya,Aku amat merindukan Ayahku,Dan Sesungguhnya,Kau sahaja Yang Aku boleh meminta pertolongan.Aamiin ya rabbal alamin."Doa Aulia sambil menitiskan air mata.Sungguh khusyuk dia solat Dan berdoa.

Pukul 8:45 pagi,
Setelah Dikejutkan Oleh Aulia,Adrian terus bangun Dan Mandi."Awak,makan."Kata Aulia setelah Adrian keluar Dari pintu bilik."Terima kasih."Ucap Adrian."Hai,abang,kakak."Ujar Zafran dengan Wajah Yang berseri-seri.heh,Aulia ngn Adrian apalagi,selain malu hahahah.

Adrian Dan Aulia saling berpandangan dengan Wajah Yang malu."Zafran,knapa kau X kerja?"Tanya Aulia."Abang Adrian Kasi cuti."Jawab Zafran."Aik,Knapa?"Tanya Aulia kepada Adrian."Oo,Sbb Hari ni saya X de,so..smua X kerja Hari ni."Aulia pun mengangguk."Esok?"Aulia Masih bertanya-tanya."Esok,Dorang kerja,Kita cuti."Akhirnya, Aulia faham."Dah² makn.kejp lagi,Ibu nak keluar pergi pasar."Kata ibu Aulia."Okeh."Jawab mereka bertiga.

Setelah mereka selesai makan Dan kemas,Adrian Dan Aulia keluar berjalan-jalan."Cih,Aku pikir dia nak jalan² ngn Aku!rupa-rupanya,dengan betina lain."Ujar Aulia sendirian."Hahaha,u,I nk Tanya boleh?"Kata Perempuan Yang bersama Adrian Tu."Tanya je lah."Jawab Adrian dengan Manis."Siapa kat belakang Tu,asyik pandang² Kita je."Jari telunjuk perempuan itu,mengarah ke arah Aulia.Adrian terus Pandang belakang Dan ckp kepada Aulia..."Miss,What are u looking for?"Cih,laki NI Kang!kejp okay,kejap tak!

Aulia terus melarikan diri Dari Tempat itu."Hish,dia ni,knapa dia nak Ajak Aku?jalan² sendiri lebih baik."Ujar Aulia sendirian lagi.Tidak lama kemudian,Seorang lelaki Yang kacak,Menyapa Aulia."Hye,boleh mintak no. Telefon?"Kata lelaki itu."Sorry."Hanya sepatah sahaja Yang dijawab Aulia.Namun,Lelaki itu tetap meminta no. Telefon Aulia.

"Wait,why,u.....ANDRY!?"


                                  Bersambung~

Musuhku,Suamiku<3Where stories live. Discover now