Tatlı

43 3 0
                                    

Merhaba sadece 3 kişi okumuş, ama buda bir şey değil mi?

İyi okumalar o zaman!

....

koreanmagazin: bugün gündemimiz de, Kim Taehyung ve Jeon Jungkook var! İki ünlü şarkıcı olan Jungkook ve Taehyung bir hayranın paylaştığı paylaşım dakikalar içinde binlerce beğeni almış ve ilgi görmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

koreanmagazin: bugün gündemimiz de, Kim Taehyung ve Jeon Jungkook var! İki ünlü şarkıcı olan Jungkook ve Taehyung bir hayranın paylaştığı paylaşım dakikalar içinde binlerce beğeni almış ve ilgi görmüştü. Gönderi hâlâ beğeniler alırken, 8 milyon beğeni'yi çoktan geçti. Dünyanın çoğu artık bu iki genci yakıştırırken, tabi ki de itiraz edenler var. Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?  @TaeTae @Jjkook

9 milyon beğeni, 7 milyon yorum.

Jungkook11: bence çok yakışıyorlar.

Taekook: ayy umarım gerçekten sevgili olurlar.

Taekookreal: yemin ederim kimsenin real olmasını bu kadar istemedim.

Antiben: pis toplar sizi! Sizin yüzünüzden dünyamız kirleniyor!

H: siktir git aq! @antiben

L: asıl sen dünyamızı kirlettiyorsun. Sg @antiben

P: bak oğlum sikerim seni. Hem düz, hem ters. Bir git işine.  @antiben

Taehyungoppa: oppam gay değil!

Jungkookoppa: oppam gay değil!

Daha fazla yorum gör...

"Wooww oğlum yine balısın. Koskoca Jeon Jungkook ile shipleniyorsun! "  hobi nin bu söylediğine sadece göz devirdim.

"Aq sen de ki şans bende olsa. Dünyanın en sexi erkeği ile offf" Namjoon'un bu dedi ile  konuşmaya başladım.

"Ee ne var bunda ben de dünyanın en yakışıklı erkeğim! " bu söylediğine sadace kafa sallayarak yanıt vermişlerdi.

Tanrım cidden bu olay nerden çıkmıştı başıma!  Daha önce binlerce kişiyle shipleniştim ama bir erkekle değil. Yani gariptir biraz tamamı?!

Namjoon, telefonunu çıkarıp birini ararken, dikkatle ona baktım. Görüntülü arıyordu. Saniyeler sonra telefon açılmış ve oradan, sürekli sevgili gibi davranmalarına rağmen biz arkadaşız diyen Namjoon'un "arkadaşı" Jin'in sesi duyuldu. Ünlü şarakıcı kim Seokjin.

"Bebeğim" diye mırıldandı Namjoon yüzün de ki gülümsemeyle telefona bakarken.

"Yaa sen böyle diyince yanaklarım kızarıyor"

"Ve acayip yakışıklı oluyorum. Sonra bana aşık olursun falan"

"Bebeğim zaten sana aşığım"

"Ayy Namjoon yerim seni"

"Her neyse son çıkan haberleri görmüşsündür."

"Namjoon!" diye bağırfı heycnalı bir sesle. Kaşlarım daha çok ne kadar çatılabilirdi bilmiyorum.

"Çok yakışmıyorlar mı sence de?"

Pardon?

"Valla da haklısın. Çok yakışıyorlar! "

"Namjoon! Jungkook, Taehyung'a hayran. Hep onunla tanışmak istiyor"
İşte bu konu ilgimi çekmişti.

Hem de fazlasıyla.

"Wow ciddi misin sen? "

"Bu haberleri gördüğün den beri ağlıyor benim minik kuşum"

Ağlıyor?

Minik kuşum?

"Neden? " diye sordu namjoon şaşkınlıkla.

"Ya Jungkook fazlasıyla hassastır zaten. En ufak şeye gözleri dolar. Şimdi bu haberin şaşkınlığı ile ne yapacağını bilemedi. Çünkü, normal olarak Jungkook her zaman sevdiği ünlü ile shiplenmiyor."

Tatlı.

"Ohh anlıyorum. İstersen şu anda Jungkook çok sevdiği ünlü ile konuşabilir. Şu an tam yanımda"

Ne bir dakika hayır?

"Evet! Kesinlikle oda ister!"  telefon birden bana dönerken karşım da bu şekilde ağlayan birini beklemiyordum.

"Merhaba" diye mırıldanmam ile, Jungkook ilk önce etrafına bakmış sonra fark ettiği telefon ile bir iki saniye bakmış, sonra kafasını çevirmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Merhaba" diye mırıldanmam ile, Jungkook ilk önce etrafına bakmış sonra fark ettiği telefon ile bir iki saniye bakmış, sonra kafasını çevirmişti. Sonra birden çığlık atmıştı. 
Tanrım, bu çocuk nasıl sexi seçilebilir?!

"Tanrım! "

"Tanrım! "

"Seokjin hyung bu gerçek mi? Şu anda gerçekten karşımda Taehyung hyung mu var? "

"Evet"

"Ohh hyung" deyip başını eğmesi ile gülümsedim.

Bu çocuk fazlasıyla tatlı!

...

Ehehehe merhaba!

Hadi oy ve yorum yapın lütfen!

Kitabımı önerennnn.

Bay bay.

İDOL / TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin