~ Dream POV: ~
Vzbudil jsem se... Byl jsem celý spocený, asi jsem měl noční můru. Šáhnul jsem po svém mobilu a zkontroloval jsem sociální sítě, asi po 15 minutách na telefonu jsem se rozhodl že si objednám pizzu, zavolal jsem do pizzerie a objednal si 3 šunkové pizzy a 2 hawaii. Zvedl jsem se z postele a došel ke svému mobilnímu skůtru. Sedl jsem na skůtr a dojel ke schodišti. Ze skůtru jsem přesedl na mou schodišťovou sedačku, během toho co jsem sjížděl schody viděl jsem svou kočku Patches jak běží dolu abych jí nakrmil. Dole jsem sedl zpět na skůtr a jel jsem k její misce. Nasypal jsem jí granule a jel jsem do kuchyně.
Sedl jsem si ke stolu a chvíli přemýšlel na Georgem... Pak mě to napadlo, už dlouho jsem přemýšlel nad tím že bych mu nabídl aby začal žít se mnou... Přemýšlel jsem jak mu to říct už několik desítek minut, poté mě vyrušil zvuk zvonku, má snídaně dorazila. Došel jsem ke dveřím, stál tam nějáky nový dovažeč pizzy, vypadal povědomě ale nějak jsem to neřešil. Zaplatil jsem svých 5 pizz, a dal jsem novému dovažečovi dýško a zavřel jsem dveře. Položil jsem pizzy na stůl a začal jsem hodovat.
Asi po 35 minutách jsem dojedl. Napil jsem se a šel jsem nahoru k počítači. Sedl jsem si ke svému počítači a otevřel jsem Discord a otevřel jsem chat s Georgem. Pozdravil jsem ho a zeptal jsem se ho jak se má, George mně hned pozdravil zpátky. Chvíli jsme mluvily a pak jsem si řekl že je ta správná chvíle se ho zeptat. Se třesem v rukách (Ruce se mi netřesou protože jsem nervozní, ale protože mám cukrovku.) jsem se George zeptal jestli by se nechtěl potkat na živo, začal jsem se potit když jsem viděl že píše... Po chvilce George napsal že o tom uvažoval dlouho a že by byl rád! Mé oči se rozzářili radostí, že ho konečně uvidím na živo. Chvíli jsme si potom psaly s Georgem a plánovaly jsme kde se setkáme a co si sebou vše vezme.
Po hodinách psaní George řekl že už musí jít. Rozhodl jsem se že ho překvapím a koupil jsem mu letenku, stálo to mnoho peněz ale dal bych cokoliv abych ho mohl vidět... Než jsem si to uvědomil už byla noc. Zvedl jsem se ze své židle a došel jsem do své postele, napsal jsem Georgovi dobrou noc a šel jsem spát...
Konec První Kapitoly.
ČTEŠ
Splnění mých snů... ~ [DreamNotFound] [CZ Fanfikce]
RomancePo několika letech přátelství se Dream a George potkávají. Gogy se do Dreama okamžitě zamiluje, ale je zde Sapnap který také cítí city k Dreamovi. Příběh o lásce, přátelství a rivalitě.