Güzelim Dedi

18 2 0
                                    

Yemeğimi bitirmiş tam sofradan kalkarken bildirim yağmuruna tutulmuştum. Babam sorgulayan gözlerle bana bakarken bilmediğimi söyleyip tezgahtaki telefonumu aldım.

ATAKAN Çınar" Genç kızların hayali olan anonim meselelerine sende heveslisindir umarım"

ATAKAN Çınar" Çünkü ben senin anonimin olmaya geldim"

ATAKAN Çınar" O klişeyi yapıp kim olduğumu sorma"

ATAKAN Çınar" Ayrıca bende klişelerden uzak bir davranış sergiledim dikkatini çekerim"

ATAKAN Çınar" Şarkı sözüyle dalmadım mevzuya"

ATAKAN Çınar" Neredesin be güzelim"

NEEE ! ATAKAN ÇINAR BANA GÜZELİM DEDİ

ATAKAN Çınar" Gel de iki laflayalım"

Mesajları okur okumaz yanımda oturan ve mesajları okumaya çalışan kardeşim Arda'nın kafasını ittirdim ve farkında olmadan sesli konuştum.

"NEEEE! DELİRİCEM ŞİMDİ! "

Annenm ve babam anlam veremeyen bakışlarını bana yöneltti.

"Ş-şey Seda mesaj atmışta."

"İyi iyi başka bir şey olmasında"

"Yalnız abla orada Atakan yazıyord-" hışımla Arda'nın ağzını kapadığımda hem annem hem babam bana cevap beklercesine bakıyordu.

"Ah sizde hemen yanlış anlıyorsunu-"

"Kız yoksa sizin sınıftaki Atakan mı"

"Anne bizim sınıfta Atakan diye biri yok"

"Kim o zaman o hem Arda sen ne diye okuyorsun benim kızçemin mesajlarını"

"Hanım hanım bir dur da Nisa yı dinleyelim kızın lafını bölüp durma"

"Ya bizim bu Seda Atakan diye bir oyuncu var takmış kafayı ona bende esprisine öyle kaydettim onu"

"Kız yoksa Atakan Hoşgören mi"

"AYNEN"

"Kız bende biliyorum o çocuğu çok yakışıklı, boylu poslu, kız onun gibi bir damat getir biz-"

"Hanım eline sağlık"

"Ay Halil bekle şurada konuşuyoruz"

"EEE annecim sonra konuşsak Atakan ile ayy Seda ile konuşmam lazımda"

"Tamam yavrum hadi selam da söyle"

--------

Seda'yı aramıştım ama cevap vermiyordu... Atakan'a da görüldü atmıştım mal gibi kalmıştım. İyice stres basmışken telefon melodim duyuldu.

"Alo Seda"

"Efendim kuzum aramı-"

"Kanka Hayriye bana mesaj attı."

"Ne yazdı"

"Kanka anonim olduğunu sanıyor ama kişisel bilgilerini gizlemeyi unutmuş"

"Ne inanmam"

"Mal mısın Seda çocuğa görüldü attım heyecandan ne yapayım ben şimdi."

"Bence hiç çaktırma konuş onunla okulda biraz nabzını ölçeriz, zaten sana inanmadım pek"

"Tamam bakarsın yarın mesajlara"

Telefonu Seda'nın yüzüne kapatıp hızlıca Atakan ile olan konuşmaya girdim.

Siz: Ne yalan söyleyeyim anonimim olması hayalimdi

ATAKAN Çınar: Hoş geldin güzelim bir an görüldü atacaksın sandım.

Siz: Şey şaşırdım o an

ATAKAN Çınar: Peki güzelim, sen şaşkınlığınla baş başa bırakayım o zaman

ATAKAN Çınar: İyi geceler

Siz: İyi Geceler Anonim

-----

Selam paylaştığım ilk texting hayırlı uğurlu olsun jkvnfneçd

Belli bir bölüm günü vs. yok yazdıkça paylaşacağım.

Satır içi yorumlarda ve  minik yıldızı parlatarak da destek olabilirsiniz.

Bir sonraki bölümde görüşürüz  ahali


GÜZELİM DEDİ | mesajlaşma|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin