8 resz📍

243 21 5
                                    

-Összevoltunk veszve, és most zártam le ezt a témat. Menjünk be.-vont vállat Jonh B.

Mikor beértünk mindenki letelepedett a kanapéra. Nem értettük Rafe, miért jött ide.

-Ha mégegyszer idejön az a-ordította JJ, de nem engedtem neki, hogy folytassa a mondatot.

-JJ szivem hagyd rá. Nem érdemli meg ezt se.

-Igazad van. Gyere menjünk be a szobába filmet nézni-kacsintott egyett.

-Megyeeek.🤤

A többiek persze nem hitték el, hogy azért megyünk de mindegy is. Miután beértünk a szobába JJ bezárta az ajtót. Odajött hozzám és megcsókólt. Innen tudjátok mi történt. Egyszerűen nagyon jó volt. Másnap reggel arra ébredek, hogy JJ nincs mellettem. Lemegyek és azt látom, hogy ölelgeti Kiet.

-Mi a jó Istent csináltok itt??-és ekkor láttam, hogy Kie sír.-Úristen jól vagy???

-Meghaltak a szüleim...tegnap este autóbalesetben. El se tudtam köszönni tőlük. Istenem de szerencsétlen vagyok.

-Semmi baj-nyugtattam.-gyere ide.

2 óra telt el azóta, hogy Kie megtudta. Nagyon sajnáltam szegényt. JJ-re nem haragudtam, hogy megölelte hisz jó barátok. Kie már nyugodt volt. A többiek elmentek boltba én maradtam itthon. Hirtelen valaki berugta az ajtót. A lövöldözős pasik voltak.

-Szia kislány, mondtam, hogy még találkozunk.

-SEGITSÉG-kiabáltam.

Megfogták a karom és lekötöztek, majd bedobtak a csomagtartóba.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Újabb részt hoztam. Ha tetszik voteolj<3

Én és Outer Banks.../BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now