1 rész🦋

642 26 3
                                    

Reggel 7:30 New York

-Kislányom kelj fel, nemsokára indulnunk kell-mondta egy elég ismerős hang

-De apa, még nagyon reggel van-gondoltam hogy az előbb említett személy lehet mivel más nincs a házba rajta és rajtam kívül.

-Nem érdekel, pakolj össze mert itthagylak.

-Nem is lenne olyan rossz-gondoltam magamba-rendben, csomagolok.

Egész nagy bőröndöt vittem de még ígyse fért bele az összes dolgom. Miután bepakoltam egy jó fél óra múlva, elmentem a fürdőszobába fogatmosni meg tudjátok az ilyen alap vető cuccokat megcsinálni. Felvittem egy natur sminket ami egy szempillaspirál és egy szájfényből állt. Miután lementem apa már várt.

-Elsem hiszem hogy végeztél...-szólt eléggé hisztisen.

Én erre csak forgattam a szemem. Kivittük a kocsihoz a bőröndöket és elindultunk Outer Banksbe. 10 perc se telt el már elnyomta a szemem az álom. Mikor felébredtem már Outer Banksbe voltunk.

-Gyönyörű ez a hely-mondtam.

-Igen kislányom, az.

Miután megérkeztünk a házhoz ahol lakni fogunk, bevittük a bőröndöket és kipakoltunk. Valami flúgos helyen vagyunk..Nemtudom pontosan ez mit jelent csak kivolt írva a táblára.

Este 19:00 Outer Banks

-Apa elmegyek egyet sétálni

-Rendben, csak vigyázz magadra

El is indultam felfedezni a helyet. Egyszer csak elkezdett szakadni az eső, és a legközelebbi teraszra beálltam és vártam, hogy elálljon a vihar. Míg álltam ott megfagyva valaki megkocogtatta a hátam.

-Szia, bocsi ismerlek?-kérdezte a fiú

-Hát ömm nem hinném, amúgy meg szia

- Hát én Rafe vagyok és itt lakom-mutatkozott be a srác

-Örülök. Én Mia.

-Van esteleg kedved bejönni? Nyugi nem harapok-kérdezte

-Hát miért is ne-feleltem vissza

-És te kivagy amúgy? Nem láttalak még erre fele sose

-Már mondtam, hogy Mia vagyok🤦🏼‍♀️. Nem láthattál mert most költöztünk ide apámmal. Itt kapott állást. Aztán gondoltam szétnézek mert új a környék, csak ez a fránya eső.

-Aaa mostmár világos-mondta Rafe

-Lenne pár kérdésem ha nem baj-mondtam elég félénken.

Én és Outer Banks.../BEFEJEZETT/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon