●Bölüm 6

321 16 15
                                    

Etrafımızı saran arabalar ile akına baktım akında bunu beklemiyor olacakki 

"Akın şimdi ne yapacağız"

"Bilmiyorum ama amcam-"

demeye kalmadan arabanın kapılarını zorla açmaya başladılar ki başarılıda oldular sonra bizi arabadan zorla indirdiler 

"BIRAKSANA AMINA KOYDUUMUN EVLADI BIRAK "

" Bana bak karı marı demem geberterim lan seni"

"SEN KİME KARI DİYORSUN LAN ASIL BEN SENİ GEBERTİRİM AMA DUR BEN BİR KURTALIYIM BAK SANA GÖSTERCEM KARIYI"

"Sen sus küçük ağa bide sana mı vermişler bu görevi koçavalılırdan daha büyük bir atak beklerdim doğrusu yazık olcak sana"

Akın bunu duyduktan sonra adamların kollarında çırpınmaya başladı adamları iyice zorlamış olacakki adamalr eh yeter be deyip silahın arka kısmını  ensesine geçirdi akında anında bayıldı bense en son burnuma bir etil koksu yayıldığını hatırlıyordum.

/Kahvede/

5 kişi hala Alev ve Akından gelecek mutlu haberi bekliyordu ama ortada ne arayan ne haber veren nede telefonlara cevap veren vardı

"Lan bebe bu çocukların başına birşey gelmiş olabilir mi "

" Cumali abi haklı abi eğer güzel bir haber olsaydı Alev hiç beklemeden arardı kaç yıllık arkadaşım tanıyorum"

"Meke oğlum alevle akını bir kez daha arasana bakalım"

"Arayım Yamaç  abi de açımıyolar ki "

" Sen birdaha dene"

"Tamam abi"

Meke hem Alev'i hemde Akını aradı ama ikiside açmadılar o sırda Muhittin Abinin dükkanının duvarına birinin görüntüsü düştü bu kişi Çağatay Erdenetten başkası değildi 

"Lan noluyo bebe"

"Şimdi anlayıcaz abi"

5 li grup dışarıya çıktığında Çağatay Erdenetin de videosu belirdi

"Evet Koçavalılar nasılsınız iyimisiniz hamd olsun bende çok iyiyim gelelim konumuza ımm şimdi siz yarım olan beyninizle benim davetimi yerle bir etmek istediniz fakat beni gözden çıkardınız yada etrafınıza dikkatli değilsiniz hepinize numarılı gözlük kullanmısını tavsiye ederim Alev hanım ve Akın bey bizim deyişimizle küçük ağa elimizde siz bana karım Efsunu vericeksiniz kızımıda unutmayalım bende size yeğeniniz ve Alev hanımı vereyim eğer kızım ve karım gelmezse ikisinide unutun 1 saat içinde kızımı ve karımı Arığın çiftliğine getirirsiniz bende orda size yeğeniniz ve mahallenin gözde kızını veririz sakın çiftliğe baskın yapmayın zararlı siz çıkarsınız çünkü benim beynimle baş edemisiniz biliyorsunuz neyse çok uzatmayayım sizi bekliyorum "

o sırada Çağatayın videosu bitmişti cumali bu uzun konuşmanın ardından

"Lan bu şerefsiz ne diyo lan"

"Şöyle demek istiyor abi aramızda bir hain var"

diye devam ettirdi yamaç ama bu aralarındaki haini yamaç koçavalı bile tahmin edemiyordu... 



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KuralsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin