Heló kedves olvasó! Első sorban tájékoztatnálak a szótár menetéről. Nem lesz sorrend, nehéz is lenne tartani, de igyekszem minde zászlót és az ahhoz tartozó magyarázatott elhozni. Ha van olyan zászló/szexualitás/romantika/gender, amit valahol láttál, vagy valahol hallottál róla, de nem tudod mit jelent, jelezd nyugodtan, igyekszem elsősorban azokat szemelőtt tartani és elmagyarázni amit te és a többi olvasó esetleg nem tudtok.
És most az alapok: Az egészet vehetnénk egy skálának ami a hetero és homoszexualitás között mozog, szóval ezeket vesszük alapul és kezdünk velük.
Heteroszexualitás:
Gondolom ezen nem kell sokat magyarázni, a heteroszexuális olyan ember aki a vele ellenkező nemhez vonzódik. Azért van két zászlója, mert az utóbbi azokat takarja, akik bár heterok, de támogatják az LMBTQ+ közösséget.Homoszexualitás:
A homoszexuálisok azok az emberek akik a velük megegyező nemhez vonzódnak. Őket két csoportra lehet osztani, a leszbikusokra (nő)és a melegekere (férfi).
Melegek:
Leszbikusok:
Na igen, a leszbikusoknak több zászlójuk van, amit én se igazán értek, pedig leszbikus vagyok. De a jelentésüket tudom és azért vagyok itt, hogy elmagyarázzam, szóval: a legelső az a sima, leggyakrabban használt leszbikus zászló. A második a feminista leszbikusoké (feminizmus célja a férfi, női egyenjogúság). Az utolsó a lipstick leszbikusoké, akik inkább a lányos lányokhoz vonzódnak.És íme az első rész, nem tudom milyen gyakra lesz folytatás, de amint tudom hozom a többi zászlót.
ESTÁS LEYENDO
Zászló szótár
De TodoRengeteg szexualitás, romantika és gender van a világon és mindhez tartozik büszkeség zászló. Ezek között kissé nehéz lehet ki igazodni, ezért született meg ez a könyv.