✺ 1.𝓑𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶 ✺

5.1K 282 771
                                    

⚠️Hafif nsfw uyarısı ⚠️

"𝓡𝓮𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓶𝓮"

◐ ۰ • ● ◑ ۰ • ● ◑ ۰ • ●◑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

◐ ۰ • ● ◑ ۰ • ● ◑ ۰ • ●◑

" Gojo ellerini belimden çek."

Genç kadın, yatakta hala ona sımsıkı sarılan kocasına baktı.

Kocasının uyku mahmuru mavi gözleri ona şehvetle bakarken adam onu delirtmek için sırıttı.

"Hmm, gerçekten ellerimi çekmemi mi istiyorsunuz Bayan Gojo?"

Gojo Sataru, uzun ve kemikli beyaz elini eşinin belinden çekip kalçasına yöneltti. Onu biraz daha fazla sinirlendirmek için kalçasınds daireler çizmeye başladı.

"Gojo... Bugün jujutsu teknikte ilk günüm olacak, Tanrı aşkına biraz ciddi olur musun?" Genç kadın kocasının çocuk hareketlerine karşı gözlerini devirdi ve yataktan kalkmak için hamle etti.

Tam kalkacakken Gojo onu sıkıca yakaladı ve yatağa mıhladı.

"Ama ben sevgili eşimle biraz oynamak istiyorum... O veletler bizsiz de dayanırlar. Lütfen birazcık daha kalalım." dedi ve kadının cevap vermesine izin vermeden onu öpmeye başladı.

Y/N, kocasının ne kadar çocuksu ve yatakta arsız biri olduğunu biliyordu.

Bu yüzden hızlıca bir hamle edip kocasının güçlü kollarından kurtuldu ve ayağa kalkıp üstünü değiştirmeye başladı.

"Geç kalmak istemiyorum Satoru. Bugün öğretmenlikte ilk günüm olacak, heyecanlıyım sende yataktan kalk artık, hadi!" dedi ve kocasına bakarak gülümsedi.

Gojo güzel gözlerini kapatacak şekilde elleri yüzüne koydu ve oflamaya başladı.

"O veletler yüzünden karımla vakit geçiremiyorum, offff" dedi ve yatakta kollarını iki yana açtı.

Y/N, kocasının çocukluk yapmasına alışkındı. Bu yüzden yatağa gidip kocasının yanağını öptü.

"Düzgün yapar mısın şunu canım eşim?" dedi Gojo ve kadını bu sefer bırakmaya niyeti olmadan sıkıca yatağa mıhlayıp öptü.

"Satoru, senin yüzünden geç kalacağız!" diyerek genç kadın onun omzuna vurdu.

Genç adam vurmayı hissetmemişti bile. Sadece büyük bir sırıtışla eşine baktı ve sonra bütün yüzünü öpücüklere boğdu.

[𝕽.] 𝕲𝖔𝖏𝖔 𝖝 𝖔𝖐𝖚𝖞𝖚𝖈𝖚 𝖝 𝕾𝖚𝖐𝖚𝖓𝖆 + յՑ ✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin