⚠️Smut uyarısı ⚠️
" 𝓨𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓶𝓲𝓷𝓮"
"Sen 1000 yıldan fazla yaşayan bir lanetsin, Y/N ise sadece bir insan. Seninle sevgili olması imkansız, hah! O benim karım!"
◐ ۰ • ● ◑ ۰ • ● ◑ ۰ • ●◑
1000 𝔂𝓲𝓵 𝓸̈𝓷𝓬𝓮
Lanetler kralı, kucağındaki genç kızın yemek yemesini izliyordu.
Genç kız iştahla yemeğini yerken kendisini izleyen sevgilisi Sukuna'ya baktı.
"Neden gülüyorsun?" diye sordu Lanetler kralı, Y/N ona bakıp sırıtmaya başlamıştı.
Kız cevap vermek yerine omzunu silkeledi ve yemek yemeye geri döndü, yüzünde daha da büyük bir gülümsemeyle.
"Ben bir soru sorduğumda cevap vermelisin, sana bunu kaç kere söylemem gerekiyor?" Lanetler Kralı, kaşlarını çattı, kucağında savunmasız bir şekilde oturan kızın belini hafifçe sıktı.
"Beni sürekli izlemen sinir bozucu olsa da bana sanki dünyadaki en değerli şey gibi bakman hoşuma gidiyor." dedi dürüstçe.
Sukuna Lanetler Kralı olabilirdi fakat
Y/N ondan asla korkmaz ve sözünü esirgemezdi.Sukuna da kızın en çok bu özelliğini seviyordu, genç kız ne olursa olsun sonunda kadar kendi fikrini savunuyor ve Sukuna'ya karşı çıkıyordu.
Koskoca Lanetler Kralı Sukuna'ya... Dünyaya diz çöktüren, ona en ufak sesini bile yüksekteni öldüren lanete..
"Gibi mi? Sen zaten benim en değerlimsin. Ama sanırım unutmuşsun? O zaman efendin bu gece sana hatırlatacak küçük kız."
◐ ۰ • ● ◑ ۰ • ● ◑ ۰ • ●◑
Y/N, Gojo'nun onu savunması üzerine minnet duyarak kocasının elini tuttu.
Gojo göz temasını Sukuna'dan kesmedi, fakat eşinin elini de sıkıca kavramayı unutmadı.
"Gördüğün üzere Sukuna, Y/N senin kraliçen falan değil. Benim eşim!" dedi Gojo ve alaycı bir şekilde gülerek "Ne o, Y/N'ye ilk görüşte aşık mı oldun? Senin gibi bir lanetin duyguları var mıydı ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[𝕽.] 𝕲𝖔𝖏𝖔 𝖝 𝖔𝖐𝖚𝖞𝖚𝖈𝖚 𝖝 𝕾𝖚𝖐𝖚𝖓𝖆 + յՑ ✔
Fanfiction[R.] = Reenkarnasyon Gojo x okuyucu x Sukuna kitabıdır. [Sukuna, Gojo'nun eşine aşık olursa neler olur?] ⚠️+18 ögeler içerecektir ⚠️ Not: Kısa hikaye! Yazan: Maria [TAMAMLANDI]