Bodurların Efendisi: Bıktım ben bu siktiğimin okulundan aq!
Lamajin: Ulan şerefsiz Changbin, daha okul açılalı 24 saat bile olmadı amk. Neyin atarı bu?
Bodurların Efendisi: Lan bana bak oksijen israfı, benimle düzgün konuş yoksa alırım boyunun ölçüsünü, köpek.
Lamajin: Lan benim bacaklarımın boyu senin boyundan uzun. Kendine gel it!
Bodurların Efendisi: Varya sen kaşındın ama. Yarın okula gel bir neler oluyor...
Lamajin: Tamam lan görüşeceğiz...
Sincap Adam: Lan bıktım sizin kavgalarınızdan amk. Ayda yılda bir uyumaya çalışayım dedim, içine sıçtınız. Bildirim sesi hiç susmadı aq. Nefret ediyorum hepinizden itler...
Son Popo Bükücü: Oo benim prensim gelmiş... Hoşgeldin bebeğim. Bu gece bende kalmaya ne dersin?😈
Sincap Adam: Ne diyeceğimi çok iyi biliyorsun sexi haşin Minhom. Ama 38 tur'da anlaşırsak?
Son Popo Bükücü: Anlaştık bebeğim...:)
Yavru Tilki: Ya arkadaşlar benim neden hiç arkadaşım yok? Birtek sizler varsınız, başka kimsem yok. Kimse beni sevmiyor mu yoksa yaa?😭
Sokak Köpeği: Seni sevmez olurlar mı hiç? Hyunjin'in de dediği gibi, okul açılalı daha 24 saat olmadı. Eminim ki ilerleyen günlerde arkadaş bulursun:)
Yavru Tilki: Ya söylediklerin beni çok motive etti teşekkür ederim:) Umarım dediğin gibi olur...
Çilli Horoz: Ya hayırsızlar 2 saattir mesajlarınızı okuyorum. Yazmayayım, yazmayayım dedim ama çatladım en sonunda. Chan grubun adını; "GİRİŞ VAR, ÇIKIŞ YOK!" olarak değiştirmiş. Hayır yani, hiç mi biriniz görmedi bunu? Gerçi şaşırmamak lazım hepiniz safozsunuz...
Bodurların Efendisi: Haa aynen abi grubun adı değişmiş. Ama bence çok cool olmuş. Yanlız ne yalan söyleyeyim çıkış yok deyince bir korkmadım değil...
Lamajin: Hani sen hiçbir şeyden korkmazdın lan bodur?
Bodurların Efendisi: Bana bak eğer bir daha benim boyumla dalga geçersen varya...
Lamajin: Nolurmuş?
Çilli Horoz: Ya artık susun bir amına koyduklarım. Chan'a soralım bi neden öyle yapmış?
Bodurların Efendisi: Tamam civcivim benim, sadece senin için susarım...😚
Çilli Horoz: 😒
Çilli Horoz: Chan oradaysan eğer bir bakar mısın?
Bang Chan:
Noldu lan hayırsızlar?Son Popo Bükücü: Grubun adını neden değiştirdiğini merak ettik?
Bang Chan: Keyfimin kâhyası öyle istedi.
Son Popo Bükücü: Pki.😑
Bang Chan:
Yarın okula hepiniz geliyorsunuz, değil mi?Lamajin: Evet.👍
Son Popo Bükücü: Evet.👍
Çilli Horoz: Evet.👍
Sincap Adam: Evet.👍
Yavru Tilki: Evet.👍
Sokak Köpeği: Evet.👍
Bodurların Efendisi: Evet.👍
Bang Chan:
Güzel...:) O zaman yarın biraz eğlenmeye ne dersiniz?😈Son Popo Bükücü: Hayır demeyiz asla!😝
Sincap Adam: Aynen!😁
Bang Chan:
O zaman yarın sabah okulda görüşürüz:) Ha bu arada ödevlerinizi yapmayı unutmayın ezikler...😏...
Herkese selam gençler!😛 Nasılsınız, iyi misiniz? Malum bugün okullar açıldı artık. Okullarınız nasıl geçti? Benimki normaldi. Ama hiç arkadaşım yok. Kendimi çok yanlız hissediyorum...😔 Yalnızlığımı birazcık da olsa dindirmek için okula telefonumu götürüyorum. Bir de böyle okulla alakalı bir Skz fici yazmak istedim. Eve gelince birden içimden geldi, ve hemen yazdım. Belki yalnızlığımı az da olsa dindirir... Bir de diğer yazma nedenim, malum okullar açıldı ve herkesin canı çok sıkkındır diye düşünüyorum. Sizleri birazcık da olsa neşelendirmek için yazdım. Her akşam yeni bölüm atmaya çalışacağım. Hatta belki de teneffüs aralarında yazar atarım. Maksat Skz ile biraz neşelenelim ve yalnızlığımızı unutalım...
Evet yine çok uzattım biliyorum. Ne diyeyim, umarım çooookkkk ve çooookkkk beğenirsiniz. Sizleri çok seviyorum. Okulunuzda başarılar...🤗
Hoşçakalın!💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"SCHOOL LİFE" STRAY KİDS
Teen FictionBANG CHAN; "GİRİŞ VAR, ÇIKIŞ YOK!" ADLI GRUBU OLUŞTURDU...