Geldiğimiz kafe epey büyük ve lüxtü. Ben bizim okulun oralardaki basit kafelerden birisine gideceğimizi düşünürken, (ki normal olan bu) geldiğimiz şu yere bir bak.
Bang Chan: Oğlum o kadar normal öğrenci kafesi varken, geldiğimiz yere bir bakın amk?
Çilli Horoz: Nolmuş aq? Biz de biraz kendimizi şımartamayız mı yani? Zaten canımız sıkkın...
Sincap Adam: Aynen ben de Felix'e katılıyorum. Hadi artık menüleri sipariş edelim de ne içeceğimize karar verelim.
Han'ın bunu demesinin üzerine masaya 8 adet menü istedik ve yaklaşık 10 dakika sonra herkes ne içeceğine karar vermiş, 15 dakika sonra da içeceklerimiz gelmişti.
Son Popo Bükücü: Oğlum, ağızlarınızın tadını bozmak hiç istemem ama annem sürekli bana mesaj atıp duruyor. 20'ye yakın da cevapsız arama var. O kadar korktum ki, mesajlara bakamadım bile. Sizce uzaklaştırma aldığımızı öğrenmiş olabilir mi?
Sokak Köpeği: Bence öyle birşey olmamıştır. Başka birşey için seni merak edip aramış olabilir. Kötü düşünürseniz, kötü olur arkadaşlar. Bu yüzden her zaman pozitif düşünelim...
Seungmin'in söyledikleri az da olsa içimize su serpmişken, kafe'nin kapısından hızlı bir şekilde içeri giden kişiyi gördüğümüzde, ufak çaplı bir kalp sıkışması yaşadık...
Selam gençler!🙋 Nasılsınız, iyi misiniz? Biliyorum bana çok kızgınsınız, çünkü 1 ay'a yakındır, hatta 1 ay'ı geçik bile olabilir bölüm atmadım hiçbir ficime. Kızmakta çok haklısınız, hatta ben de kendime kızdım. İlk nedeni okula telefon getirmenin artık yasaklanması. Biliyorsunuz ki çoğu ficimi, özellikle de bu fic'i okulda yazıyordum. Ama şimdi telefon kuralı hafif gecşetildi gibi, bu yüzden bunu şu anda okulda yazıyordum. Elbette bu bir bahane değil. Ama cidden çok üzgün olduğumu bilin lütfen...😔 Diğer 2 ficimi de çok beklediğinizi tahmin ediyorum, bu yüzden onlara da en kısa sürede yeni bölüm atacağım, hiç merak etmeyin...🤗 Nolursunuz beni afffedin.🙏 Sizleri hep çok seveceğim.❤️ Hoşçakalın meleklerim...😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"SCHOOL LİFE" STRAY KİDS
Ficção AdolescenteBANG CHAN; "GİRİŞ VAR, ÇIKIŞ YOK!" ADLI GRUBU OLUŞTURDU...