Bodurların Efendisi: Ben sizin eğlence anlayışınıza tüküreyim amına koyduğumun evlatları!
Son Popo Bükücü: Ya Changbin bize ne kızıyorsun amk bu fikir orosbu Chan'ın fikriydi şerefsiz.
Bodurların Efendisi: Fikrin kimden çıktığı umurumda değil sonuçta siz de bu fikri icraat ettiniz mi? ettiniz. Zaten bu yüzden şu anda UZAKLAŞTIRMADAYIZ!
Evet, okuldan uzaklaştırma almıştık ve şu anda 8'imizin de evimize en yakın olan parkta, daha doğrusu her zaman buluştuğumuz parkta mal gibi oturuyorduk.
Lamajin: Ulan Changbin sanki sen bu planın bir parçası değilmiş gibi konuşuyorsun. Neymiş efendim hepimiz bu fikri icraat etmişiz, olm sen de ettin ya!
Son Popo Bükücü: Her nys siz şimdi onu bunu boşverin de biz ailelerimize nasıl açıklama yapacağız onu düşünün amk...
Bodurların Efendisi: Valla planı düşünen Chan, onu da düşünmüştür elbet. Evet Chan, seni dinliyoruz?
Bang Chan: Ya amk ben nereden bilebilirdim sonucunun buralara kadar geleceğini? Okulun ilk günü çok sıkıldık diye eğlencesine bir plan yapmıştım salak müdür yüzünden şu anda buralardayız. Siz beni değil, salak müdürü suçlayın amk...
Çilli Horoz: Ama Yeonjun hoca nasıl tepki verdi gördünüz mü ya?😂
Son Popo Bükücü: Aynen olm adamın beti benzi attı...🤣
Sincap Adam: Gülün gülün siz anca. Hocaya yavşadınız da ne oldu? Eğlendiniz mi bari? Hayır çünkü ben çok eğlendim de ondan...
Son Popo Bükücü: Ooyy benim bebeğim sinirlenmiş mi?😚 Sinirlenme aşkım ben birdaha sırf senin için bu salak Chan'a uymam söz.
Sincap Adam: Hayır sinirli değilim Minho. Karnım ağrıyor, hatta yürüyecek halim yok o yüzden.
Son Popo Bükücü: Ya keşke dün gece o kadar yapmasaydık. Çok özür dilerim bebeğim...🙏
Sincap Adam: Özür dilemeye gerek yok sevgilim. İlaç aldım, geçer birazdan. Ayrıca seninle her saniye beraber olmak için herşeyimi veririm.😚
Son Popo Bükücü: Oww gel buraya bebeğim...
Lee Know yavaş ve emin adımlarla Han'a yaklaştı ve sarılıp onu öpmeye başladı. Yaklaşık 1 dakika süren öpüşmenin ardından, birbirlerinden zor da olsa ayırabildik onları.
Bang Chan: Minho dün kaç tur yaptınız? Ayrıca da bana sakın birdaha salak deme unuttun herhalde sen Jisung'u okulun arkasında sikerken fotoğrafını çekmiştim. Hani hatırlatmak istedim ne blm belki müdüre ver-
Son Popo Bükücü: Tamam lan sustum amk. Ayrıca da çok merak ediyorsan söyleyeyim, 16 tur yaptık.
Lamajin: Oha Jisung'un anasını anlatmışsın amk. Karnı boşu boşuna ağrımıyormuş meğersem ki garibimin...
Sincap Adam: Nys şimdi siz onu bunu geçin de, ne yapacağız biz şimdi?
Sokak Köpeği: Bence biz şimdilik ailelerimize hiçbir şeyi çaktırmayalım. Okulun çıkış saatine kadar bir kafede oturup birşeyler içelim. Okulun çıkış saati gelince de herkes evlerine dağılmış olur ve kimse bizim uzaklaştırma aldığımızı anlamaz. Yarın da gidip müdürden ve Yeonjun hocadan özür dileriz. Hatta ona çikolata alıp götürürüz, böylece konu bir an önce kapanmış olur. Nasıl fikir?
Yavru Tilki: Valla çok güzel fikir ama ya müdür çoktan ailelerimizi arayıp uzaklaştırma aldığımızı dediyse?
Lamajin: Eğer ben Rm hocayı şu zamana kadar biraz bile tanıdıysam, hiçbir şey için öğrencilerin ailelerini aramaz. İlginç ama güzel bir özellik.👍
Bodurların Efendisi: Eminsin, değil mi?
Lamajin: Evet, hem de çok eminim içiniz rahat olsun.💆♀️
Bang Chan: Peki o zaman gençler Seungmin'in planına uyuyor muyuz?
Lamajin: Evet.👍
Bodurların Efendisi: Evet.👍
Yavru Tilki: Evet.👍
Sincap Adam: Evet.👍
Son Popo Bükücü: Evet.👍
Çilli Horoz: Evet.👍
Bang Chan: Güzell... O zaman haydi kalkın cafeye gidelim.
Son Popo Bükücü: Gençler 3 tane taksi ayarlıyorum şimdi, 4'er, 4'er bölüşeceğiz, anlaştık mı?
Sokak Köpeği: Anlaştık.👍
Peki biz okulda ne haltlar mi yemiştik? Bang Chan biraz eğlenelim deyince biz de bir halt sanmıştık. Meğerse okulun en yakışıklı hocasına yavşamakmış planı. Yavşıyoruz derken bok çukuruna düştük bildiğin. Yeonjun hoca bizi müdüre şikayet etti, biz de 2 günlük bir uzaklaştırma cezasına çarptırıldık. Umarım bu Chan'a güzel bir ders olmuştur ve bu saatten sonra eğlence anlayışını değiştirebilir...
İçeceklerimizi içmek ve biraz kafa dağıtmak amacıyla 2 taksiye 4 kişi olarak bölüştük ve kafenin yolunu tuttuk...
Herkese selam gençler!🙋♀️ Eveeeetttt size Pazartesi günü bomba gibi döneceğim demiştim ve sözümü tutup döndüm!🥳 Artık sürekli buralardayım... Bu arada bazı kişiler hikâyenin Bang Chan'ın ağzından anlatıldığını düşünüyor olabilir. Aslında ilk başta benim de planım oydu. Ama hayır, hikâye bir kişi ağzından anlatılmıyor. Ne yazar ağzından, ne de Bang Chan'ın ağzından. Tamamiyle sizin hayal gücünüze bırakmış durumdayım. Hem araştırmalara göre, belirli bir kişinin ağzından anlatılmayan hikâyeleri okuması çok daha rahat oluyormuş. Ben de siz daha rahat ve ferah bir şekilde okuyun diye belirli bir kişi ağzından yazmıyorum bu hikâyeyi. Nasıl isterseniz, öyle okuyunuz!🙂 Ha bu arada sürekli olarak bölüm atmayı planlıyorum doğru, ama ilk başlarda dediğim gibi, her gün atabilir miyim bilemem. Bu hikâye git gide daha güzel bir hale gelecek ama bundan emin olun!🤗 Her neyse, yine çok uzattım yaa...😪 Sizleri çok ama çok seviyorum. Kendinize çok iyi bakın. Kocaman öpüldünüz...😘 Bay bay!❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"SCHOOL LİFE" STRAY KİDS
Teen FictionBANG CHAN; "GİRİŞ VAR, ÇIKIŞ YOK!" ADLI GRUBU OLUŞTURDU...