GÜZEL KIZIM ve YAKIŞIKLI OĞLUM

29 4 0
                                    


Nasıl izah edeyim size, beraber yaşamamız gereken onca mutluluk varken bunca uzakta oluşumuzu ..... Yitirdiğimiz ayları, günleri, hatta saniyeleri....

"Telafisi olmayan şeylerin izahı gereksizdir"
Peki ya mümkün' müdür izahı? Asla değil daha küçücüktünüz sizi bakıcı ellerine bırakıp çalışmak zorunda kaldığımda oğlum 2 yaşındayken benim ellerimden alınarak katıla katıla ağlarken  benim sizlerden ve yaşadığım il den götürüldüğüm de şimdi biriniz 30 yaşındasınız biriniz de 21 yaşında yıllardır aylardır uzağımdasınız. Bu defada ben geldim uzaklara alıştığım ilden buralara ama vefalı yavrularım, mümkün olsa bende hiç sizden ayrılmazdım. Sizden uzaklarda çok kötü günler ve hastalıklar geçirdim. Ayrılık acınızı sizde benim gibi içinize gömdünüz sırf ben üzülmeyeyim diye özlem gözyaşlarınızı içinize akıtıp sakladinız anne gel yanımızda ol orada başka insanlarla olmaya hakkın yok diye hırçınlaşamadınız bana siz bana şımaramadınız bile benim yanımdayken hep olgun olmak zorunda hissettiniz kendinizi hayat yüküne bir yük de ben olmayayım diye düşündünüz minicik omuzlarınıza kocaman yükler yüklendiniz. Kızım maviş gözlerinin gözbebekleri hüzünle kocaman olsa da hep sakladın gözyaşlarını küçücük kardeşine hem anne hem baba hem de abla oldun !ben senin hakkını nasıl öderim yavrum?

Sizleri çok seviyorum sizlere hasret olan çok gözyaşı döken anneniz

Esin TARAKÇIOĞLU

HAYATTAN ESİNTİLER (Kitap Oldu)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin