ÇOCUKLUK ve GENÇLİK

41 3 0
                                    


Ben aklım erdiği tarihten itibaren sessiz kendi halinde oynayan bir çocuktum büyük küçük herkesi seven sayan bir çocukluk ve gençliğim geçti ilk çocukluk döneminde nasılsan büyüdüğünde de aynı gidiyor hep sessiz durmak da iyi değil aslında sessiz olunca önce ailen sonra eşler, dostlar, çevrende olan insanlar da san'a hükmetmek istiyor benim bu yaşıma kadar hep birilerinin beni anlamadan dinlemeden hiç konuşamadan kendimi savunma sözü verilmeden yaşadım hep üzüldüm incildim kırıldım ama herşeyi içimde kendimde yaşadım dışarıya konuşamamamın acısını vücudumdan çıktığını sağlığım bozulunca anladım.Şimdi görüyorum ki kendime ne kadar zarar verdiğimi bunun sebepleri bizlerin zamanında ayıptır günahtır saygıda kusur edilmez denildikçe benim gibi çocuklar, gençler ve kadınlar dan çıkıyor acısı, ailenin ve eşlerin de yönetmesine izin veriyorsunuz atalarımız tarafından nasıl yetiştirilirsek o şekilde de devam ediyor şimdi acılarla yoğrulmuş hayatıma son verdim yepyeni bir Esin olarak hayata bakış açısıyla hayatın her anlamıyla güzel olduğunu ve benim yapmak istediğim ne kadar çok işler varmış şimdi görüyorum kendimi herkes bu hayatta imtihanları ile yaşıyor kimisinin zenginliği var ama ya sağlığı bozuk ya da mutlu huzurlu değil kimisi maddi, kimisi manevi, evlatlarına hasret yaşıyor bunlar hepimizin imtihanı benim kimse için bir art niyetim olmadı ben her zaman Allah'a sığındım ben herkezi affettim bizler bunları yaşayıp sabredebilirsek mükâfatı büyük oluyor Yeter ki Allah aşkıyla yanan olmayı bilelim yeri göğü yaradan Allah'a hamdolsun Allah'ım ol deyince olur her şey bir anda! değişir cehennem dediğiniz her yer cennet olur.
Benim hikayem de hepinizin yaşantısından esintiler bulacaksınız beni seven, sevmeyen herkese teşekkürlerimi sunuyorum.
Hepinizin sayesinde kendimi gördüm.

Esin TARAKÇIOĞLU 📒✍️💖

HAYATTAN ESİNTİLER (Kitap Oldu)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin