Forever Lovers💗01

349 48 0
                                    

අතිශය බිහිසුණු සටනකින් අනතුරුව වෘක කණ්ඩායමක් එතනි පැන ගියේ ඔවුන්ට සටන් කිරීමට තවත් ශක්තියක් නොමැති බව තේරුම් ගිය නිසයි...

Kim Sung Min සහ Min Soo Hoon යනු මුලු වනාන්තරයටම සිටි පලමු සහ දෙවන බලවත්ම වෘක කණ්ඩායම් දෙකෙහි ඇල්ෆාවරුන්ය...

ඔවුන්ගෙන් ප්‍රථම බලවත්ම ස්ථානයේ සිටින්නේ Kim Sung Min ප්‍රමුඛ වෘක කණ්ඩායමයි...ඇල්ෆා කිම් හට දරුවන් තිදෙනෙකු සිටී...වැඩිමලා Kim Seokjin විය...මද්දුමයා Kim Namjoonය...බාලයා Kim Taehyungය...

දෙවන බලවත්ම වෘක කණ්ඩායම වූයේ Min Soo Hoonගේ වෘක කණ්ඩායමයි...ඇල්ෆා මින් දරුවන් සිව්දෙනෙකුගේ පියෙකි...වැඩිමහල් පුතනුවන් Min Yoongi විය...දෙවෙනියා Min Jimin වූ අතර බාල දියණිය සහ පුතණුවන් Min  Soo Hyun සහ Min Jungkook විය...

කෙසේ වුවත් ඔවුන් හතුරන්ය...එයට හේතුව නම් ඇල්ෆා මින්ගේ වැඩිමහල් පුතණුවන්ගේ අතුරුදහන් වීමයි...

එය ඇල්ෆා මින් හට මෙන්ම ඔවුන්ගේ අනිත් දරුවන්ටද මහත් සේ බලපෑහ...තමන්ගේ වැඩිමහල් පුතු නොමැති වීමත් කණ්ඩායමේ අනාගත ඇල්ෆා නොමැති වීම බෙහෙවින් ඔහුට බලපෑවේය...

සහෝදරයන්ද බොහෝ දුකින් කල් ගෙව්වේ තමන්ගේ වැඩිමහල් සහෝදරයා කවදා හෝ පැමිනේයයි අපේක්ශාව පෙරදැරිවය...අන් සියල්ලටම වඩා ජිමින් හට එය බලපෑවේය...වැඩිමහල් සොහොයුරුගෙන් කණ්ඩායමට ඉටුවිය යුතු සියලු වගකීම් දැන් ඉටු කරන්නේ ජිමින්ය...

ඇල්ෆා මින්ගේ ළගම යහලුවා පැවසූයේ ඔහු ඝාතනය වී ඇති බවයි...ඒ ඇල්ෆා කිම් අතින්...ඒ හේතුවෙන් ඇල්ෆා මින් ඇල්ෆා කිම් සමග වෛර බැදගත්තේය...මේ හේතුවෙන් දිගු කලක පටන් මොවුන්ගේ වෛරය පැවතිණි...

එසේම සෝහියුන්ගේ සහ නම්ජූන්ගේ ආදරය පිලිබද කණ්ඩායම් දෙක දැනුවත් වීමද වෛරය වැඩිවන්නට තවත් හේතුවක් විය...

ඇල්ෆා මින් සේම ඇල්ෆා කිම්ද මෙයට තදින් විරුදු විය..

මේ සටන් හේතුවෙන් මින් සෝහියුන් සේම කිම් නම්ජූන්ද සිටියේ කලකිරීමෙනි...තමන්ද මේ සටනට හේතුව වන බව ඔවුන්ගේ සිත කියන්නට වූයේ වරදකාරී හැගීම්වලින් ඔවුන් පීඩා විදින්නට විය...

Forever Lovers❤ ️✔️Where stories live. Discover now