ÎNTÂLNIRE

6 0 0
                                    

carmen's pov

Era o zi normala de vara,pana cand am primit un mesaj de la bff ul meu (andrus) in care ma intreba daca vreau sa ies afara cu niste oamenii pe care nu ii cunoastem. Mi-a parut putin ciudat la inceput,dar am zis lasa am incredere in prietena mea cea mai buna.

M am pregătit,mi-am luat un outfit bomba poate impresionez si eu pe cineva de acolo..

(outfit ul lui carmen)

De abia așteptam sa port blugii mei noi cu vansi pe care i am furat de la un magazin din alt oras

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

De abia așteptam sa port blugii mei noi cu vansi pe care i am furat de la un magazin din alt oras. Stiu sunt mai rebela de fel..

Toata lumea crede ca eu sunt perfecta,dar adevarul este ca nu am mai fost fericita de mult timp..😔
Stiu pare ca viata mea este perfecta si ma distrez mereu,dar nu este asa.

m-am întâlnit cu andreea si bianca cu o ora inaite ca sa putem sa ii bârfim pe acei oameni. i know we are bad bitchs.

ne-am plimbat putin prin parc și am hotărât sa mergem la ei. in timp ce ne îndreptăm spre ei andreea imi povestea ceva asa ca nu eram prea atenata pe unde mergeam...

am ajuns pe centru si vad un baiat asa de frumos statea pe banca singuratic..încerc sa ma uit la el dar avea gluga pe fata...

am facut cunoștință cu toți de acolo,mai ramasese el...m am dus si i am întins mâna. isi ridica privirea din podea si se uita in ochii mei frumosi.
cand am facut eye contact am observat ceva care mi-a facut inima sa sara din piept. Era el....

FATA SI VAGABONTUL Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum