Olitte matkalla mökille ja kaikki oli ihan hiljaa kunnes joel avas bisse tölkin ja tommi huus heti "meille kans!" "Ai keille?" Joel kysyy "no mulle ja y/n:ille" tommi vastaa "no saatte ottaa puokkii ku muutenki teil on jo samat huuliherpekset" joel sanoo "no kiitti" tommi vastaa olitte vetäny jo yhen bissen puokkii mut tommi ei saanu juoda enempää ku kuitenki ratissa oli nii ette ottanu toista.
Nukahdat minuuttia ennen mökin pihaa "ei vittu se nukahti" porko sanoo ja sen jälkeen tönäsee sua ja heräät "oliko pakko herättää?" sanot "joo oli ollaa iha just mökillä" porko vastaa "aha" sanot sä närkästyneenä
lähette viemään mökkiin tavaroita ja saat tommin kanssa yhteisen huonen. Alatte purkaa tavaroita ja yhtäkkiä tommi kysyy sulta "eli seurustellaaks me nyt?" "Joo jos siis sä" ehit sanoo kunnes tommi pussaa sua. Punastut ja sitten tommi sanoo "joo haluun"
klo:21:06
oli ilta ja lähitte vetää jätkien kaa perseitä.klo:01.17 Olit jo iha umpi kännissä ja sammuit rantaa. Olli oli kaikist selvimpänä ja huomas et olit sammunu ja nosti sut sylii ja yritti viedä mökkii tommi oli kans iha vitun kännissä ja huomas ku olli oli viemäs sua mokille. Ja koitti juosta ei se kyllä juoksemista ollu mut kuitenki tuli ollin luo ja huus "MUN MUIJAA EI KOSKETA VITUN OLLI!" Heräät siihen ja olli huomaa sen. "Tommi rauhotu olin vaa viemäs sitä lämpimää mökkii ku se sammu" olli sanoo "mitä vittua olli päästä irti mul on jo boika ystävä hik" sanot ollille ja meet halaa tommii ja sit lähtee kunnon kielari keissi ja joel tietenki kuvaa sen ja laittaa ig stooriinsa.
Nyt oli aamu kaikki oli päässy omii sänkyihinsä nukkuu ja sä heräät ekana kauheesee darraa ja juokset äkkiä huussii oksentamaa. Sitte meet herättää jätkät. Laitat kajareista my little ponya ja meet poikien ovien taakse popittamaa ja huudat "HERÄTYYS HERÄTYYS HERÄTYYSS!!"
Kaikki herää ja juoksee oksentamaa koko mökin piha oli täynnä pikku oksu läjiä🤢.Hetken päästä olit tehny aamupalan pojille. "Huomenta kulta" tommi sanoo kaikki muut en jälkeen huutavat "uuuh" "tommi miks ei olla tiedetty täst aikasemmin?"
"mä tiesin ja kattokaa joelin ig stoory" olli sanoo
Kaikki menee katsomaan joelin stooryn "vittu joel" tommi sanoo
"Rauhotu" sanot tommille
"no mut nyt sä joudut kaikkii tik tok juttuihin ja tällässii haittaks se sua?" Tommi kysyy
"Ei se haittaa ja se on jo siellä ei sille enää mitää voi" vastaat
suutelette tommin kanssa.𝚝𝚊̈𝚊̈ 𝚘𝚒𝚜 𝚟𝚊𝚛𝚖𝚊𝚊 𝚟𝚒𝚎𝚕 𝚙𝚒𝚍𝚎𝚖𝚙𝚒 𝚖𝚞𝚝 𝚎𝚗 𝚔𝚎𝚔𝚜𝚒 𝚎𝚗𝚊̈𝚊̈ 𝚖𝚒𝚝𝚊̈𝚊̈ 𝚝𝚊̈𝚑𝚊̈𝚗 𝚓𝚊 𝚖𝚞𝚗 𝚙𝚒𝚝𝚊̈𝚘̈ 𝚊𝚗𝚝𝚊𝚊 𝚖𝚞𝚗 𝚊𝚒𝚟𝚘𝚜𝚎𝚗 𝚊𝚓𝚊𝚝𝚎𝚕𝚕𝚊 𝚛𝚊𝚞𝚑𝚊𝚜 𝚜𝚎𝚞𝚛𝚊𝚊𝚟𝚊𝚊 𝚘𝚜𝚊𝚊 𝚓𝚘𝚝𝚎𝚗 𝚓𝚘̈𝚘̈ 𝚝𝚊̈𝚜 𝚘𝚕𝚒 𝚝𝚊̈𝚊̈ 𝚔𝚘𝚕𝚖𝚊𝚜 𝚘𝚜𝚊 𝚓𝚊 𝚘̈𝚘̈ 𝚓𝚘𝚘 𝚙𝚒𝚝𝚊̈𝚔𝚊̈𝚊̈ 𝚔𝚒𝚟𝚊 𝚙𝚊̈𝚒𝚟𝚊̈😋😋