חיי המין התוססים של שרה והולנד 3

1.7K 6 0
                                    

יום לאחר כל המהומה לילי העירה את שרה כשהיא לבושה עם חולצה מכופתרת לבנה ועם שיער מבלוגן עם קפה ביד, שרה אמרה "תתאבדי למה הערת אותי אני צריכה לישון" לילי נבהלה כי היא רק ניסתה לעשות משהו טוב.... לשאול את שרה אם היא רוצה להתקלח איתה. לילי ענתה: "טוב סליחה" בקול נעלב וחלש. שרה הבינה שהיא תקפה את לילי ואמרה "לילילה אני מצטערת פשוט שאני עייפה אני ממש מגעילה (באד ביץ)" מה רצית להגיד לי יקירתי?" "רציתי לדעת עם את רוצה להתקלח איתי" שרה פתחה עיניים לרווחה וצעקה "כן! כן!" *לילי משכה את היד של שרה ודחפה אותה למקלחת* שניהן התפשטו במהירות והתחילו להתקלח במים קרים, התחילו להשפריץ אחת על השנייה, סיבנו את הגב ואת החזה של השנייה, ממש כמו בממדיון! שהן סיימו להתקלח ונכנסו לחדר נזכרו שהגופה של הולנד עדיין שם, הן התסכלו לאחת לשנייה בעיניים במבט מודאג כי הן לגמרי שכחו מזה, "טוב שרה לא לדאוג זוכרת מה התכונית נכון? למכור את הגופה באלי אקספרס" " כן כן אני זוכרת" "טוב אז נתחיל לצלם תמונות לא?" "כן יאללה ממי שלי" *כעבור חצי שעה שבזמן הזה צילמו את הגופה המתפוררת של הולנד* הן העלו את התמנות לאלי אקספרס ופתאום דקה אחרי נשלחה הודעה של הצעת מחיר על הגופה המתפוררת של הולנד ב10000$ שרה ולילי שמחו מאוד והתחילו לקפוץ ולצרוח. הן ביקשו מאותו בחור לבוא אליהן הביתה כדי לקחת את הגופה הנרקבת של הולנד. כעבור שעתיים נשמעה דפיקה בדלת לילי ושרה שמחו מאוד שהן סוף סוף נפטרות מהגופה וכשהן פתחו את הדלת מישהו בבגדי שוטרים אמר :" לילי רייב ושרה פולסון, אתן עצורות בגין רצח"

חיי המין התוססים של שרה והולנדWhere stories live. Discover now