Taxi

293 9 0
                                    

"Üzgünüm Bay Styles ama ben yapamam çok üzgünüm . " Dedim ve koşar adımlarla ordan çıktım. Arkamdan ismimi haykırıyordu. Dinlemedim , asansöre vardığımda Harry de arkamdan koşuyordu. Tam kapı kapanıcakken Harry düğmeye bastı ve kapının kapanmasına engel oldu . Bana baktı .
"Konuşabiliriz . " Dedi.
"Bilmiyorum Harry daha sonra konuşsak olmaz mı ? " Diye sordum .
"Daha sonra konuşmuycağmızı biliyorum Candice , lütfen hem bu saatte yanlız gitmene izin vermem . "
Şuan gitmeye çalışsam beni durduracağını bildiğim için kafa salladım . Gülümsedi içeri geçmem için kolunu salona doğru kaldırdı.
Yürümeye başladım salona geçip deri koltuğa oturdum . O da yanıma oturduğunda aramıza mesafe koymak için kıpırdandım . Bir süre konuşmadı sonra söze başladı .
"Ben bugün olanlar için özür dilerim Candice inan bana böyle olmasını istemiyordum . Çok şey üst üste geldi ve ben...sen beni tanımasan bile ben seni biliyordum yani sen beni hiçbir zaman fark etmedin ama ben hep yanındaydım Candice yıllarca sana olan duygularımı bilmiyorum ben hiç kimse için böyle hissetmedim ve bugün olanlar. Ben isteyerek yapmadım hiçbirini çok ileri gittim fazlasıyla biliyorum , ama neden yaptığımı bilmiyorum Candice eğer canını yakıcak seni inciticek bişey yaptıysam özür dilerim , keşke böyle tanışmasaydık keşke... daha güzel bir şekilde başlasaydık ama olmadı özür dilerim ve bunu bir gün de yaptığım için çok ama çok özür dilerim . " Dedi ve derin bir nefes aldı . Kafam çok karışmıştı ve çok yorgundum düşünmek istemiyordum . Gitmek istiyordum.
"Eğer konuşman bittiyse gidebilirmiyim ? " Diye sordum . Başka birşey söylememi bekiyordu yüz ifadesi çok donuktu .
"Başka birşey söylemiycekmisin ? " Diye sordu sesi çok üzgün çıkıyordu.
Güldüm .
"Ne diyebilirim ki , beni yemeğe çağırıyosun sonra sinirlenip bana bile sormadan beni evine getiriyosun asansörde beni öpüyosun şimdi de beni daha önce den tanıdığını ve bana karşı bazı hislerin olduğunu söylüyosun , üstelik daha bu sabah tanıştık ! Ama suç bende her şeye tamam dedim belki yanlış yapıyorum şuan ama...bilmiyorum harry ben.. ben gidiyorum mümkünse hiç tanışmadık gibi olsun ." dedim gitmek için ayağa kalktım .
"Sadece bu geceyi unutsak ve yarın işte olmamış gibi davransak ? " Dedi ,
"Bilmiyorum, bakarız . " Dedim ve asansöre doğru yöneldim.
"İstersen seni bırakabilirim ? " Diye arkamdan seslendi . arkama bile bakmadan
" Taksiyi tercih ederim . "dedim el salladım . Ve bu yerden kurtulmanın yolunu tuttum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mr.StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin