Evin önüne geldiğimde park yeri aramaya başladım. Pastahane nin önünde boş bir yer buldum ve arabamı oraya park ettim . Apartmana doğru yürümeye başladım ama kendimi hiç iyi hissetmiyordum midem bulanıyordu sanırım açıktığımdandı .
Daire min önüne geldiğimde anahtarımı aramaya başladım . Kapıyı açtım içeri girdim Milo yanıma doğru koştu "A..aa bir dakika ben size bahsetmemiştim Milo benim köpeğim "
Milo yu sevdim . Sonra kendimi salona attım ,saate baktım daha saat 13:00 dı daha erkendi beni sekizde alıcaktı . Mutfağa gittim buzdolabını açtım meyve salatası vardı onu alıp salona gittim koltuğa yayıldım televizyonu açtım ve kanallarda gezintiye çıktım . Bir süre sonra telefonum çaldı , Behati arıyordu .
"Selam cannie ! "
"Selam betty "
"Sen iyimisin ?
"Evet neden sordun ? "
"Sesin biraz kötü geliyorda "
"Hiç bişey yapmadım ama deli gibi yorgunum "
"Senin bugün iş görüşmen yokmuydu ?"
"Vardı gittim akşam diğer ortaklarlada tanışmam için yemeğe davet edildim . "
"Kim davet etti peki ? "
"Harry ... yani bay Styles ona Harry dememi istiyorda "
"Sanırım görüşmen çok iyi geçmiş? "
"Sayılır ."
"Eee..ee nasıl biri ? "
"Nazik tam denemez ama yakışıklı ve çok etkileyici bir sesi var. "
"Peki o zaman sana iyi yemekler seninle gurur duyuyorum kardeşim hadi görüşürüz .
"Görüşürüz " dedim ve telefonu kapattım. Kafamı geriye attım bir süre sonra kucağıma Milo oturdu .
"Niye bu kadar mayıştım ben Milo ? "
Cevabı yüzümü yalamak olmuştu . Yanıma aldığım salatayı yemeye başladım bitirdiğimde masaya tabağı koydum televizyon izlemeye başladım.
🕤🕥🕦
Uyuya kalmıştım. Gözlerimi açtım ne kadar kapanmaya zorlasada masadan telefonumu aldım saate baktım 19:00 !!
Aman tanrım yedi saat uyumuşum hemen koltuktan kalktım vücudum ağrımaya başlamıştı . Banyo ya gittim duşa girdim . Banyo dan çıktığım gibi dolabıma koşturdum siyah elbisemi ve kürkümsü ceketimi giydim. Saate baktım 19:45 olmuş. Hemen makyaj masama gittim makyajımı yaptım . Bir dakika ben Harry e adresimi vermedim ki hemen telefonumunu aldım 1 mesaj vardı .
"Adresinizi söyleyebilirmisiniz bayan swanepoel ? - harry "
Ona adresimi yazıp gönderdim . Aynada kendime baktım saçlarıma biraz şekil verdim .
Telefonum çalıyordu açtım.
"Efendim ."
"Şey... ben Harry "
"Efendim Harry. "
"Seni almaya geldim aşağıya inmeyi düşünüyormusun ? "
"Hemen iniyorum ". dedim telefonu kapattım . Küçük siyah el çantamı aldım . Kapıyı kapatıp aşağıya indim . Apartmanın kapısını açtım ve gözüme gözüken ilk şey O olmuştu . Bana gülümsedi .
"Harika görünüyorsun ."
"Teşekkür ederim ." dedim kapımı açtı -Centilmen- o da arabaya bindiğinde derin nefes aldım . Nedense heyecanlanmıştım . Harry e baktım gerçekten çok yakışıklı görünüyordu .
"Biliyorum çok yakışıklıyım ama öyle bakma . "
Nasıl bakıyordum ki ?
Güldü .
"Neden gülüyorsun ? "
"Çünkü anlamayınca çok tatlı görünüyorsun ."
Kızarmıştım hatta domates e dönüşmüştüm.
"Eeee Nereye gidiyoruz ? "
"Seviceğin bir yere "
Ve yol boyu bir daha konuşmadık .
🚘🚘🚘
Biraz klasik loş ışıklı bir yere gelmiştik burası o kadar kötü değildi .
" İnicekmisiniz bayan swanepoel ? "
Harry nin hangi ara kapımı açtığını bile fark etmedim .
"Teşekkür ederim " diyip indim.
"Anlaşılan birileri burayı sevdi ." Dediğinde harry e bakmadan edemedim .
"Umarım . " dediğimde Harry kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu bu cevabı beklemiyordu . içeri girdiğimizde Harry nin elini belimde hissettim ona baktım .
"İşte şurdalar ! " Dediğinde baktığı yere kafamı çevirdim . Tanrım bana bu şans verildi . Diye düşünemedim masa da dört tane yakışıklı adam vardı . İç sesimin söylediği tek şey seni şanslı sürtük olmuştu . Harry beni masaya doğru yönlendirmeye. Başladı . Masaya vardığımızda hepsi ayağa kalktı ve merabalaştık . Esmer olanın söylediği şeyle ağzım açık kalmıştı .
"Eee Harry yolda geçerken hangi bara uğradın . "