20. YY ın başlarında bilim adamları morgda çürümeye yüz tutmuş cesetler üzerinde deneyler yapmaya başladı. Bu deneylerin başında cesetleri tekrardan canlandırmak geliyordu. Zamanın bilim adamı Heisenberg , herzaman ki gibi Labarotuvarı'ndan ayrılıp evine döndüğünde salondan iğrenç bir koku yöneliyordu. Hemen salonuna doğru ilerleyen Heisenberg , dehşet verici bir durumla karşılaştı. Karısı ve 2 oğlu iple asılmış bir şekilde salonun ortasında duruyordu. Gördüklerine inanamayan Heisenberg ailesinin öldüğüne inanamadı. Bir süre donakalan Heisenberg , hemen ipe asılı cesetleri ipten çıkardı ve cesetleri sıcak tutmak için şöminenin önüne yığdı. Böylece cesetlerin çürümesini bir süreliğine engellemiş oldu.
-2 GUN SONRA-
Heisenberg'ün aklındaki tek fikir ailesini tekrardan hayata geri getirmekti. Fakat fazla zamanı kalmamıştı. Cesetler soğumaya devam ediyor zaman hızla daralıyordu. Heisenberg uzun araştırmalar sonucunda bir elektirik akımının cesetleri tekrardan hareket ettirebileceğini öğrendi. Cesetlerden önce ilk başta başka bir canlı üzerinde denemeliydi. Heisenberg hemen ceketini giydi ve hızlıca dışarı çıktı. Dışarıda telaşla bir canlı arıyordu. Ve yolda uyuyan bir yaşlı köpek gördü. Bu köpek onun işine yarayabilirdi. Yerden bir taş aldı ve hızlıca köpeğin üzerine doğru ilerlerken bir an duraksadı. Vicdanı sızlamaya başlamıştı. Bunu nasıl yapacaktı? Bir canlının hayatına nasıl kıyacaktı ki? Bunu yapabilir miydi? Heisenberg bağırarak '' Yapmak zorundayım. '' dedi ve hızlıca köpeğin yanına doğru gitti gözünü kapattı ve bütün gücüyle köpeğin kafasına vurdu. Köpek oracıkta ölmüştü. Hemen köpeği kucağına alıp evine götürdü.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yazdığım ilk hikaye. Eğer beğenilirse 2. bölümünü çok geçmeden yayınlarım. Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Deneyleri
Детектив / ТриллерAilesinin öldüğüne bir türlü inanmayan ve onları hayata geri döndürmeye çalışan bir bilim adamının hikayesi.