Evet biliyorum baya uzun zamandır yazmıyorum ama hayatımla ilgili düzeltmem gereken bikaç şey vardı. Zaten bu sıralar baya yoğundum Amerika'dan döndüm okulum değişti falan derken burası da biraz aksamış oldu. Neyse devam ediyim ben.
Evan'ın neyden korkuyor olabileceğini bulmaya çalıştığım sıralarda psikolojik olarak tamamen çökmüştüm ve yardıma ihtiyacım vardı ama ben sürekli reddediyordum. En sonunda annem dayanamadı ve psikoloğa gitmek zorunda kaldım. Düşünün hayatınızın son 2 yılını biriyle geçiriyorsunuz ve bir gün o size haber vermeden çekip gidiyor. Kalbim elbette kırıldı ama onu da suçlayamam çünkü bu benim hayatım ve benim başıma gelen kötülüklerin onu etkilemesini asla istemem. Uyanık olduğum her an beynimin içinde fırtınalar kopuyordu. Kendimi sürekli "neden neden neden" diye düşünmekten alıkoyamıyordum.
Sinir sorunları yaşadığımı söylemiştim, kafamı çok yorduğum için sinir krizlerine girip hastanelik oldum. Bi sabah uyandığımda üzerimde Evan'ın hırkası vardı, büyük ihtimalle hırkasını bizde unutmuştu ama hırkanın neden ve nasıl benim üzerimde olduğunu anlayamadım. Çünkü bu hırkayı biliyordum ondan kaç defa istememe rağmen denememe bile izin vermemişti ama hırka şuan benim üzerimdeydi, bu cok tuhaf.
O kadar ileri gittim ki kişilik özelliklerinden başladim burçlardan çıktım birinin neden gerisinde cok değer verdigi bişey bıraktığını anlamak için.
Ben herşeyi kafama cok takarım bu konu Evan'la ilgili olunca işler daha da karışıyor tabi.
Sürekli sinir krizleri, aciller derken hastaneden çıkamaz oldum, artık resmen ilaçlarla ayakta duruyordum.
Tam yıkılıyorum dediğim bi anda benim minik parçalarimı toplayıp beni tamir eden kişi tekrar hayatımda beliriverdi ve beni tekrar onardı.
(Soran bikaç kişi için söylüyorum ben ve Evan o zamanlar bir çift değiliz)
İnanın ki daha uzun yazıp meraklarınızı gidermek isterdim ama bu aralar işler cidden karışık. Eskileri yazmamın tek sebebi de şuan olanlardan biraz olsun uzaklaşabilmek. Eğer sormak istediğiniz veya merak ettiğiniz veya danışmak istediğiniz bir şey varsa bana hiç çekinmeden sorabilirsiniz.
Jules xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın ta kendisi
Mystery / ThrillerBu sadece sizinle paylaşabileceğim bir hayat hikayesi.