1.

150 16 2
                                    

Vanilie,ciocolată,fructe de pădure și cel mai important scorțișoară

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vanilie,ciocolată,fructe de pădure și cel mai important scorțișoară.Așa putea descrie fata viața ei și povestea de iubire dintre cei doi,dar înainte să îl iubească trebuiau să se reîntâlnească.

Min Yoora deține o cofetărie în Busan,
orașul ei natal și orașul pe care decise să nu îl părăsească.Toate amintirile ei erau acolo și nu putea să le lase în urmă.

Deși familia ei era destul de înstărită ,ea și-a petrecut o mare parte din timp cu bunica ei,o înfocată a dulciurilor și așa fata și-a descoperit pasiunea pentru cofetărie.

-Neața!Strigă Taehyung imediat ce intra pe ușa cofetăriei.Un Americano și brioșă cu ciocolată la pachet.

-Cele mai proaspete pentru tine.Ce ai de gând să faci azi?

-Merg să îți iau prietena cea bună de la spital.....putem spune că turele de noapte o distrug.

Soo-Min și Taehyung erau căsătoriți de aproape doi ani.Toată lumea din jurul ei avea pe cineva,dar ea niciodată în ultimii ani nu simțise nevoia să îl găsească pe acel cineva.

-De când te-ai căsătorit ești alt om,Kim Taehyung.Ești mai grijuliu,
mai atent și mai tăcut.Ce pot să spun , îmbătrânești.

-Suntem de aceeași vârstă ce tot spui acolo?!27 de ani și uita-te la mine mai frumos ca niciodată.

-Să zicem,uite-ți brioșa și cafeaua la pachet.Nu uita ora 19 ca în fiecare zi și să aduceți-vă mâncare.

-O da,niște vechi prieteni de la liceu se întorc în Busan și i-am invitat și pe ei.
Am înțeles că se vor căsătorii curând.

-Atunci sunt bine veniți.Intrați pe ușa din spate a cofetăriei și ne vedem la mine în birou.Ai grijă de tine.

Zilele de toamnă în Busan erau minunate.Era sezonul noilor arome de brioșe pe care le făcea cu drag și sezonul în care mulți veneau în cofetăria ei pentru a da comanda unor torturi de nuntă.

Iubea să le facă,fiecare avea ceva aparte.Un cuplu iubea merele așa că ea combina totul astfel încât povestea lor de iubire să se regăsească în aromele tortului.

Îndrăgostită de tot ce însemna iubire,
Yoora nu se gândea un moment la ce înseamnă iubirea pentru ea.O avea pe Soo-Min,pe Taehyung și Jimin și cel mai important amintirile cu bunica ei.

Cofetăria ei era la colțul unei străzi destul de populare din Busan.Cu un aranjament finuț și cu un peisaj ce se schimba odată cu anotimpurile.

Zilele ei erau destul de bune,o avea și pe Ryujin ajutorul ei, care de obicei întârzia din cauza multitudinii de joburi pe care le are,dar Yoora o înțelegea, familia ei nu era stabilă financiar și mai are încă o soră și un frate mai mic de îngrijit.

Imediat ce Yoora așează toate deserturile în vitrină primul client pe ziua de astăzi apare pe ușă sau mai bine spus clientă.Cu un păr perfect aranjat și o rochie care îi venea perfect pe corp.

-Bună dimineața!îi spune cu un zâmbet mare pe buze.Sper că am nimerit bine ești ,Yoora nu?

-Da.Cu ce vă pot ajuta?

-Eu și logodnicul meu vom avea nunta în luna decembrie și la rugămințile lui vom ține nunta aici în Busan.dintr-o dată vocea ei nu mai părea atât de dulce ba chiar enervantă.

-Trebuia să alegem un tort împreună,
dar pentru el meseria de avocat este mai importantă.Deci ai vreo propunere pentru noi?Lumea spune că doar după o privire îți dai seama ce le place oamenilor.

-Logodnicul tău s-a născut în Busan altfel nu ați fi ținut nunta aici.Probabil că îi place iarna iar tu pari o femeie sofisticată așa că un tort cu blat de vanilie,cremă de mere și scorțișoară și un exterior cu un maro deschis și auriu sau roșu să meargă cu tema iernii.

-Chiar ești bună la slujba ta.îi spune impresionată.

-Am nevoie doar de numele vostru și mai departe mă descurc eu,desigur puteți veni la o degustare sau........

-Nu e nevoie, Hye-Rim și Jungkook.ne vedem peste o lună.Nunta este în 7 decembrie.

Atât i-a spus înainte să plece din cofetărie.Nu avea o impresie bună despre ea,iar dacă ea se comporta așa nu voia să știe cum este de fapt el.
Cât despre nume,a știut și ea un Jungkook la un moment dat dar acela i-a frânt inima în mii de bucățele,dar asta este o poveste pentru un alt capitol.

Ziua a mers perfect,doar că Ryujin nu a mai apărut la lucru ceea ce a îngrijorat-o puțin pe Yoora.Se făcea deja după masă și următorul client era chiar vechiul ei coleg de liceu,Park Jimin.

-Cum merg afacerile,domule Park?îi pronunța numele astfel deoarece când erau mai mici Jimin mereu spunea că toate femeile o să îi pice cu tronc și o să îi stige doar "domnul Park" dar chiar așa era nu cunoștea pe nimeni care să nu îl fi avut pe Jimin măcar odată în minte.

-Să înțeleg că îti pic cu tronc,Min Yoora?tonul voci lui era mai diferit ca de obicei.

-Ai vrea tu,Jimin.Poate o să fie chiar invers.

-Sunt deschis la propuneri.era jocul lor se tachinau unul pe celălalt deși Jimin nu avea niciodată o relație serioasă și Yoora nu îl vedea pe Jimin nimic mai mult decât un prieten.

Îi puse câteva brioșe într-o cutie și îi spuse că sunt din partea casei,dar înainte să plece se întoarce și o întreabă.

-Ai auzit că Jungkook e în oraș.Nimeni nu l-a văzut dintre noi dar se spune că e complet schimbat.

Și atunci i-a picat fața.În seara aceasta urma ca Jungkook să participe la seara lor de jocuri și Yoora nu și-a dat seama.Nu știa cum să reacționeze dar în niciun caz nu putea să se vadă cu el și trebuia să găsească o scuză.

-Am auzit.Taehyung a spus că va veni și el astăzi la seara de jocuri.

-Ce bine așa putem să ne revedem cu toții.îi spune apoi plecase pentru că era în întârziere la o întâlnire de afaceri.

Dar oare noul Jeon Jungkook,cel schimbat,avea să îi schimbe părerea Yoorei despre el?

Sper că v-am lipsit.Dacă nu sper că măcar v-au lipsit cărțile mele.Primul capitol din A TOUCH OF CINNAMON care sper să vă facă curioși pentru ce va urma. <3

A TOUCH OF CINNAMON|J.JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum